Receptionist till Bavaria i Solna
Kontorsfixarna Stockholm AB / Receptionistjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kontorsfixarna Stockholm AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2016-01-21Om tjänstenVill du arbeta som receptionist i en fartfylld miljö där service och bilar är fokus?
Till vår kund Bavaria söker vi idag en representativ receptionist som kan börjar arbeta omgående på deras anläggning i Solna!
Sökord: administration, kontor, service, telefonist, bilar, bilbranschen
Om företagetBavaria är en av nordens största BMW-återförsäljare med ambitionen att göra hela kundens upplevelse till något i världsklass. På Bavaria Stockholm är de ca 150 medarbetare fördelade på tre försäljningsanläggningar i Solna, Danderyd och Vällingby samt en plåt- och lackverkstad i Tyresö. Ditt besök eller kontakt med Bavaria ska ha samma nivå av upplevelse som det är att köra bilarna som bär varumärkena BMW och MINI, och skall präglas av deras ledord; Ödmjukhet, Ärlighet och Respekt.
Dina arbetsuppgifterSom receptionist kommer du ha en varierande vardag och vara ansiktet utåt mot Bavarias kunder och leverantörer. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat att:
• Svara i telefon, ta emot besökare samt assistera Bavarias säljare och hallvärdar
• Se över allmänna utrymmen och se till att mötesrum är iordningställda och representativa
• Boka provkörningar, parkera om bilar och assistera kunder
• Orderhantering och försäljning av profilmaterial
• Beställa kontorsmaterial, luncher och taxi
• Fylla på kaffemaskinen och skrivare samt ansvara för felanmälningar
• Posthantering, ta emot bud samt lättare ekonomiadministration och allmänna administrativa uppgifter
Kvalifikationer• Arbetslivserfarenhet inom service, gärna ifrån butik, kundtjänst eller kontor
• Körkort (B)
• Goda kunskaper i tal och skrift i både svenska och engelska
• Goda dator- och IT kunskaper, framför allt i Microsoft Office
• Har du tidigare arbetat inom bilbranschen eller har ett intresse för bilar är det ett stort plus
Som person är du professionell, prestigelös och tillmötesgående. Du har ett strukturerat arbetssätt och stort kundfokus. Vidare är du en ödmjuk och social person som gillar att arbeta i team.
Övrig informationTjänsten är ett konsultuppdrag på Bavaria och du kommer att erbjudas en tillsvidareanställning på heltid hos KFX HR-partner. Arbetstiderna är fördelade på två skift där du ena veckan arbetar mån-fre 06.45-15.45 och andra veckan 09.15-18.15.
Tjänsten startar omgående och urval sker löpande så sök tjänsten redan idag!
Vid eventuella frågor kontakta ansvarig rekryterare, Susanne Järleby eller Theresa Almqvist på telefonnummer 08-663 99 00.
Välkommen in med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-02-21
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2165
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSusanne Järleby
susanne.jarleby@kfx.seTheresa Almqvist
theresa.almqvist@kfx.seFöretagKontorsfixarna Stockholm AB
AdressKontorsfixarna Stockholm AB
Sturegatan 38
11436 Stockholm
KontorsadressSturegatan 38, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2628711
Observera att sista ansökningsdag har passerat.