Receptionist till Advokatfirman Lindahl i Stockholm

Advokatfirman Lindahl Kb / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Advokatfirman Lindahl Kb i Stockholm, Örebro, Göteborg, Helsingborg, Malmö eller i hela Sverige

Lindahl är en av Sveriges ledande advokatbyråer med närmare 400 medarbetare på sex kontor i Sverige. Vi är en affärsjuridisk fullservicebyrå och har en absolut spetskompetens inom bl.a. IT, telekom och media, immaterialrätt och life science. Vi kan erbjuda dig en trevlig och modern arbetsplats med högt i tak och bra gemenskap. Just nu söker vi nästa kollega till vår reception i Stockholm.

Tjänsten

Som receptionist på Lindahl blir ditt viktigaste uppdrag att alltid ge högsta möjliga service - både till våra externa besökare och internt till dina arbetskamrater. Oavsett om du svarar i telefonväxeln, möter en besökare eller hjälper en arbetskamrat är din servicekänsla alltid på topp! Du trivs med omväxlande uppgifter och hjälper lika gärna en klient att beställa taxi som att hjälpa en kollega med kopiering. Du tar aktivt ansvar för att det dagliga arbetet i receptionen flyter smidigt.

Du kommer att ansvara för bokningen av våra konferenslokaler och det är du som förbereder inför möten samt ställer i ordning rummen efteråt. Tillsammans med vår konferensavdelning är du behjälplig vid våra interna evenemang och hjälper till med beställningar, iordningsställande och service under träffarna.

Publiceringsdatum
2016-06-01

Profil
Vi söker dig som är glad och vänlig, har en stark känsla för service, samt är noggrann och ansvarsfull. För att axla rollen som receptionist hos oss har du tidigare arbetat i en reception eller med service, och vi ser gärna att du har erfarenhet av något slags växelsystem. Du har grundläggande kunskaper i Outlook och Officepaketet. Utöver att du talar och skriver svenska obehindrat så är din engelska god och du har inga problem med att hjälpa våra engelsktalande klienter både via telefon och personligen.

Övrig information

Vi kommer att kalla till intervjuer löpande, då tjänsten skall tillsättas snarast. Tjänsten är en tillsvidareanställning med start 1 augusti. En ansökan skall bestå av CV och personligt brev som du laddar upp via www.lindahl.se/ledigatjanster . Välkommen med din ansökan!

Vi tar endast emot ansökningar via www.lindahl.se/ledigatjanster

För frågor om tjänsten, kontakta Anne Hansson, Service Manager anne.hansson@lindahl.se eller Josefina Rönnblom, HR Specialist josefina.ronnblom@lindahl.se

Vi undanbeder oss alla erbjudanden om annonserings- eller rekryteringshjälp i samband med denna rekrytering.

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
Tillsvidare Tillträde
20160801

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-08-01
Du skickar in din ansökan via annonsen på hemsidan Klicka på denna länk för att göra din ansökan . Observera att vi inte behandlar ansökningar som inkommer via epost.

Företag
Advokatfirman Lindahl KB

Adress
Advokatfirman Lindahl KB
10139 STOCKHOLM

Kontorsadress
Mäster Samuelsgatan 20

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer till arbetsgivaren saknas i denna annons.

Jobbnummer
2881320

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Advokatfirman Lindahl Kb

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Advokatfirman Lindahl Kb: