Receptionist till Advokatfirman Lindahl i Stockholm
Advokatfirman Lindahl Kb / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Advokatfirman Lindahl Kb i Stockholm,
Örebro,
Göteborg,
Helsingborg,
Malmö eller i
hela Sverige Lindahl är en av Sveriges ledande advokatbyråer med närmare 400 medarbetare på sex kontor i Sverige. Vi är en affärsjuridisk fullservicebyrå och har en absolut spetskompetens inom bl.a. IT, telekom och media, immaterialrätt och life science. Vi kan erbjuda dig en trevlig och modern arbetsplats med högt i tak och bra gemenskap. Just nu söker vi nästa kollega till vår reception i Stockholm.
Tjänsten
Som receptionist på Lindahl blir ditt viktigaste uppdrag att alltid ge högsta möjliga service - både till våra externa besökare och internt till dina arbetskamrater. Oavsett om du svarar i telefonväxeln, möter en besökare eller hjälper en arbetskamrat är din servicekänsla alltid på topp! Du trivs med omväxlande uppgifter och hjälper lika gärna en klient att beställa taxi som att hjälpa en kollega med kopiering. Du tar aktivt ansvar för att det dagliga arbetet i receptionen flyter smidigt.
Du kommer att ansvara för bokningen av våra konferenslokaler och det är du som förbereder inför möten samt ställer i ordning rummen efteråt. Tillsammans med vår konferensavdelning är du behjälplig vid våra interna evenemang och hjälper till med beställningar, iordningsställande och service under träffarna.
Publiceringsdatum2016-06-01ProfilVi söker dig som är glad och vänlig, har en stark känsla för service, samt är noggrann och ansvarsfull. För att axla rollen som receptionist hos oss har du tidigare arbetat i en reception eller med service, och vi ser gärna att du har erfarenhet av något slags växelsystem. Du har grundläggande kunskaper i Outlook och Officepaketet. Utöver att du talar och skriver svenska obehindrat så är din engelska god och du har inga problem med att hjälpa våra engelsktalande klienter både via telefon och personligen.
Övrig information
Vi kommer att kalla till intervjuer löpande, då tjänsten skall tillsättas snarast. Tjänsten är en tillsvidareanställning med start 1 augusti. En ansökan skall bestå av CV och personligt brev som du laddar upp via
www.lindahl.se/ledigatjanster . Välkommen med din ansökan!
Vi tar endast emot ansökningar via
www.lindahl.se/ledigatjansterFör frågor om tjänsten, kontakta Anne Hansson, Service Manager
anne.hansson@lindahl.se eller Josefina Rönnblom, HR Specialist
josefina.ronnblom@lindahl.seVi undanbeder oss alla erbjudanden om annonserings- eller rekryteringshjälp i samband med denna rekrytering.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
Tillsvidare Tillträde
20160801
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-08-01
Du skickar in din ansökan via annonsen på hemsidan
Klicka på denna länk för att göra din ansökan . Observera att vi inte behandlar ansökningar som inkommer via epost.
FöretagAdvokatfirman Lindahl KB
AdressAdvokatfirman Lindahl KB
10139 STOCKHOLM
KontorsadressMäster Samuelsgatan 20
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer till arbetsgivaren saknas i denna annons.
Jobbnummer 2881320
Observera att sista ansökningsdag har passerat.