Receptionist / Start 10 februari!
Bravura Sverige AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2023-01-17Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid under 2 veckor, från och med den 10 februari. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos ISS Facility Services.
Om företagetISS är ett ledande företag inom facility management och workplace experience. De skapar platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare.
Dina arbetsuppgifterTill sin verksamhet i centrala Göteborg söker ISS Facility Services en receptionist, som kommer att arbeta på plats hos deras kund. I rollen som receptionist kommer du att arbeta med att ta emot besökare och vägleda dem till rätt del av kontoret, avisera bokade och spontana besök samt svara på frågor från både personal och externa besökare. Du hanterar bokningar av såväl konferensrum som mindre evenemang och har hand om lånekort och in- och utlämning av nycklar. Fortsättningsvis ingår det att hålla ordning i konferensrummen därtill se till att de är fräscha och inbjudande. Du kommer också att vara behjälplig med teknisk utrustning i konferensrummen. Vidare ansvarar du för posthantering och för att göra felanmälningar samt följa upp eventuella problem i fastigheten.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Du har en god datorvana och är väl bevandrad i Officepaketet
• Du har tidigare erfarenhet från reception och/eller annat serviceinriktat arbete
• Du har en grundläggande teknisk kompetens
Till den här variationsrika rollen söker vi dig som brinner för service, har ett prestigelöst förhållningssätt och är strukturerad i ditt arbete. I rollen som receptionist är du kundens ansikte utåt, vilket innebär att du bidrar till att skapa en välkomnande stämning och ger ett professionellt mottagande. Som person är du uppmärksam och tillmötesgående. Du har ett stort intresse för att hjälpa andra, sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. Du tar ett stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir slutförda i tid. Vidare är du flexibel i ditt arbetssätt, kan anpassa ditt beteende till olika personer och hjälper gärna till med det som behövs, både högt och lågt.
Övrig information:
Start: 10 februari
Plats: Centrala Göteborg
Lön: Enligt Överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-02-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Selina Fredin
selina.fredin@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 7353410
Observera att sista ansökningsdag har passerat.