Receptionist/städ/frukost/nystartsjobb
Euroway Hotel AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Euroway Hotel AB i Göteborg Receptionist/Städ/Frukost.
Anställningen omfattar dig som är berättigad till Nystartsjobb.
Euroway Hotel, med 40 hotellrum, är beläget på Importgatan 2 i Hisings Backa, och har bemannad reception med varierande öppettider. Vi har rum från små enkelrum upp till 5-bäddsrum. Vi har även 2 konferenslokaler med plats för 20 respektive 70 personer.
Kravspecifikation: Vi söker dig med erfarenhet av hotellstädning och frukostservering och en vilja att lära dig receptionen. Har du någon erfarenhet av arbete i reception (helst i systemet HotSoft) är det ett plus. Vi söker dig med rätta känslan för att ge service till våra gäster med ett leende. Du bör vara punktlig, flexibel, stresstålig och gilla att arbeta självständigt.
I arbetsuppgifterna ingår städning av hotellrum och servering av frukost samt arbete i receptionen med in- resp utcheckning, kassahantering, bokningar av rum etc. Kunskaper i att hantera tillgänglighet i bokningskanaler är ett plus.
Du behärskar svenska flytande i både tal och skrift och minst engelska i tal. Fler språk är ett plus.
En fördel om du har körkort då frukostpassen börjar 06.00 på vardagar.
Publiceringsdatum2014-02-13Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Tidsbegränsat med möjlighet till förlängning. Arbetet innebär både arbetspass på vardagar och helger
Tillträde140401
ErsättningFast lön
Fast lön enligt kollektivavtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-03-14
Ansökan kan skickas till e-postadress:
mail@eurowayhotel.seKontaktTina Norberg
FöretagEuroway Hotel AB
AdressEuroway Hotel AB
42246 HISINGS BACKA
KontorsadressStigs Center 2D (på GPS Importgatan 2
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 031-580750
Faxnummer: 031-583238
Jobbnummer 1779723
Observera att sista ansökningsdag har passerat.