Receptionist sökes till internationellt finanabolag i city
Inhouse AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om kunden / About the Client
Stort internationellt finansbolag beläget i centrala Stockholm.
Arbetsbeskrivning / Work Description
Som receptionist/administrativ assistent är du en viktig person med mycket dagligt ansvar. Du fokuserar på att ta emot besökare och erbjuder dem kaffe, te eller annat och hänvisar de sedan till rätt konferensrum. I rollen ingår det även att hålla rent och snyggt i konferensrummen samt koordinera dessa via kalendersystem. Du är behjälplig mot kunder över telefon och kopplar vidare samtal till respektive person internt. Då många kunder och besökare är internationella, förväntas du prata engelska obehindrat.
Utöver ditt ansvar i receptionen sköter du administrationen kring beställningar av behovsmaterial och du har kontinuerlig kontakt med leverantörer och förvaltare.
Kopiering/scanning och inbindningar av presentationer samt andra dokument faller även in på receptionen. Liksom administration kring tidnings prenumerationer, gym medlemskap och parkeringsplatser mm.
Din profil / Your profile
Vi ser att du har erfarenhet av reception, helst från en högt servicepresterande bransch.
Prefererat är också erfarenhet från en administrativ roll, dock inte ett krav.
Då du kommer bli ombedd att arbeta en del i Excel och Power Point, kan bekantskapen med detta vara en fördel, men du arbetar problemfritt i Office paketet.
Då Engelska är ett koncernspråk, talar och skriver du engelska obehindrat.
Arbetstempot på företaget är högt och du förväntas hantera den stressen som kan förekomma. I det höga tempot kan du behålla ditt lugn, organisera ditt arbete och du trivs med att jobba i denna miljö. Genom att lyssna på dina kollegor och kunder, ha en god kommunikativ förmåga och arbeta hårt kan du ge de personer i din omgivning service på toppnivå.
Du arbetar proaktivt och har ett öga för detaljer och du sätter upp rutiner vilket underlättar ditt dagliga arbete. Du är villig att lära dig mer och ständigt utvecklas. Du som person och kollega är ödmjuk, hjälpsam och känner dig trygg i dig själv. Återigen så är ditt intresse för hårt arbete mycket viktigt, genom att arbeta hårt ökar du möjligheten till utveckling i dina arbetsuppgifter.
Du ser möjligheten att lära hos dina kollegor och anpassar dig till att jobba i grupp, men ser inga problem i att också arbeta självständigt.
Övrigt / Other
Låter det här som en tjänst som passar dig, tveka inte att ansöka. Viktigt är att du tydligt formulerar varför du passar bra för just den här tjänsten. Vi önskar få både CV som personligt brev på engelska, dokument som ej är på engelska kommer ej att bearbetas i processen.
Vid övriga frågor vänligen kontakta Olivia Bergström.
Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontaktas Daniel Lazar på
08-52 22 33 25 eller
info@inhouse.seFör frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.
Välkommen!
Publiceringsdatum2014-10-03Arbetstider och omfattningHeltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-10-17
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 955
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktOlivia Bergström
olivia.bergstrom@inhouse.seCaroline Hamrin
caroline.hamrin@inhouse.seFöretagInhouse AB
AdressInhouse AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm
KontorsadressGrev Turegatan 30, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2019035
Observera att sista ansökningsdag har passerat.