Receptionist på heltid till ett arkitektföretag

Rp Rekrytering Bemanning AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker nu en receptionist på heltid till ett vikariat på 6 månader till vår kund. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Nu söker vi en social och serviceinriktad receptionist till vår kund som är ett arkitektföretag. Kontoret är beläget centralt i Stockholm. Tjänsten är ett vikariat på 6 månader och du kommer att arbeta heltid måndag - fredag klockan 08.00-17.00. Startdatum är omgående. Som receptionist kommer du att arbeta självständigt med varierande arbetsuppgifter. Tjänsten passar dig som brinner för att arbeta med service i toppklass och som alltid har inställningen att leverera det lilla extra.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som konsult hos vår kund.

Publiceringsdatum
2021-10-08

Arbetsuppgifter
Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som exempelvis:

Se till att den dagliga driften av kontoret fungerar

Ta emot besökare

Växel- och mejlhantering

Förberedelser inför möten, konferenser och event

Förbereda frukost, lunch och fika

Se till att det är snyggt och rent på kontoret

Posthantering och boka bud

Resebokningar

Kontakt med leverantörer

Beställningar av exempelvis kontorsmaterial och luncher

Registrering, scanning och kontering av leverantörsfakturor

Hjälpa till med andra administrativa uppgifter

VI SÖKER DIG SOM

Har erfarenhet som receptionist eller en liknande tjänst

Har erfarenhet av registrering, scanning och kontering av leverantörsfakturor

Har erfarenhet av administration

Har goda kunskaper i Officepaketet & Outlook

Kan uttrycka dig flytande på svenska i både tal och skrift samt goda kunskaper i engelska

Som person är du positiv, social och serviceinriktad. Du är självgående, initiativtagande och stresstålig. Vidare är du noggrann, strukturerad och proaktiv. Du är även ansvarsfull och har ett öga för detaljer.

ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-10-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Rp Rekrytering Bemanning AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Rp Rekrytering Bemanning AB (org.nr 556928-6429), http://www.ryskapostenbemanning.se

Arbetsplats
Ryska Posten Bemanning

Jobbnummer
6029081

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Rp Rekrytering Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB: