Receptionist på heltid till British Motorgroup i Danderyd
Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Danderyd
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Danderyd,
Solna,
Sundbyberg,
Lidingö,
Sollentuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Danderyd,
Solna,
Sundbyberg,
Sollentuna,
Stockholm eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en receptionist som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start i mitten på december. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Vill du arbeta på ett stort, professionellt företag och brinner för att ge kunder det där lilla extra så är detta chansen för dig! Med start i mitten på december och tills vidare söker vi dig som vill arbeta heltid som receptionist på British Motorgroup i Danderyd. Som receptionist kommer du arbeta självständigt men också ha en del administrativa ansvarsområden. Arbetsuppgifterna är allt ifrån att ta emot och välkomna deras kunder på ett profesionellt sätt till att besvara inkommande samtak och se till att det är snyggt i lokalen. Du kommer sitta i mycket fräscha lokaler och arbetstiderna är kontorstider måndag-fredag mellan kl. 06:50-15:00.
Arbetsuppgifter
Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter.
Du kommer till exempel att:
• Ta emot och välkomna besökare/kunder på ett professionellt sätt
• Svara på inkommande samtal och koppla via ett växelsystem
• Ha hand om posthantering
• Se till att det är snyggt i deras lokaler
Tjänsten passar dig som vill få in en fot på ett modernt, professionellt företag och få mer erfarenhet i rollen som receptionist.
VI SÖKER DIG SOM
• Har några års erfarenhet från servicebranschen
• Kan prata och skriva engelska obehindrat
• Är en social person som älskar att ge kunder det där lilla extra
• Kunskap i Officepaketet
• Har social kompetens
Det är meriterande om du:
• Arbetat i reception tidigare
Som person är du prestigelös, har ett starkt driv, är serviceinriktad och är en social stjärna. Du är positiv, lättsam och har förmågan att arbeta självständigt.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2017-11-17ErsättningFast
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-12-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63B
10253 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63B
Jobbnummer 3809703
Observera att sista ansökningsdag har passerat.