Receptionist på heltid i Stockholm!
KFX HR-partner Skandinavien AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2021-12-15Om tjänstenÄr du en person som gillar att vara ansiktet utåt och leverera service på hög nivå då är det här en tjänst för dig.
Som receptionist kommer du att vara företagets ansikte utåt och är då ansvarig för att ta emot företagets kundbesök. I tjänsten ingår varierande arbetsuppgifter som att ta hand om företagets telefonväxel, bokning och skötsel av konferensrum samt post- och budhantering. Vidare innefattar tjänsten viss administration så som bokning av resor och inköp av kontorsmaterial.
Tjänsten är på heltid och vi ser gärna att du kan börja omgående!
Om oss
KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering-, bemanning- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega.
Vid bemanningsuppdrag blir du anställd av KFX HR-partner, och det är därför viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke samt engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.
Dina arbetsuppgifterI tjänsten som receptionist fungerar du som spindeln i nätet på arbetsplatsen. På ett professionellt och tillmötesgående sätt tar du emot besökare och kunder, svarar i telefon och på mail. Du kommer ha ett stort kontaktnät såväl internt som externt och där kommer din goda förmåga att kommunicera och koordinera väl till användning. Vanligt förekommande arbetsuppgifter som receptionist är:
• Ta emot besökare, växelservice och mailhantering
• Ansvara för att kontorets lokaler är representativa
• Kontakt med servicefunktioner och leverantörer
• Beställning av kontorsmaterial, mat och fika
• Posthantering, resebokningar och annan administration
• Springa ärenden, planera interna konferenser och event
Kvalifikationer• Erfarenhet av service
• Kunskaper i Microsoft Office
• Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Meriterande om du har erfarenhet av administration och något större växelsystem
Som person är du utåtriktad och har ett genuint intresse av människor. På en ny arbetsplats kliver du in med självförtroende, engagemang och en positiv inställning. Du ser möjligheter och löser de problem som uppstår. Du är lojal mot din arbetsgivare och mogen och professionell i ditt arbetssätt.
Övrig informationUrval sker löpande! Du blir tillsvidareanställd hos oss på KFX HR-partner men arbetar hos vår kund. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är just nu kl. 08:00 - 17:00, med 1 timmes lunch start för tjänst med start omgående.
Vi erbjuder dig förmåner som friskvårdsbidrag.
Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare på 08-663 99 00.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-12-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagKFX HR-partner Skandinavien AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4602".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143),
http://www.kfx.se Kontakt Mathilda Berg
mathilda.berg@kfx.se Jobbnummer 6184111
Observera att sista ansökningsdag har passerat.