Receptionist på deltid till Lynxeye
Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för Lynxeyes räkning en receptionist som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på deltid med start 1 april.Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Lynxeye är en global byrå inom Management Consulting som arbetar med att bygga upp varumärken. Lynxeye hjälper andra företag att sätta strategier och insikter för att bygga upp ett starkt varumärke. Företagets vision är att hjälpa varumärken att utvecklas till en ny nivå i sin bransch. Lynxeye har kunder över hela världen och kontor i Stockholm, London och Singapore. Nu söker de en social och serviceinriktad receptionist till deras Stockholmskontor som är beläget centralt i stan. Arbetsuppgifterna innebär allt ifrån att ta emot gäster till att anordna event och hantera olika administrativa arbetsuppgifter.På Lynxeye kommer du att få arbeta med drivna människor i en fartfylld organisation, med grundvärderingar som ödmjukhet och passion. Tjänsten är på deltid och du arbetar måndag- fredag klockan08:00-12.00. Önskemålet är att du kan starta 1 april och arbeta minst 6 månader framåt. Efter 6 månader så kommer det att bli en avstämning för att se om behovet kommer öka eller om tjänsten kommer fortsätta vara på deltid.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer bli anställd hos oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.
Publiceringsdatum2018-02-22Dina arbetsuppgifterSom receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som exempelvis:
• Ta emot och välkomna besökare och kunder
• Svara på inkommande samtal
• Hantera mötesbokning
• Sköta posthanteringen och boka bud
• Förbereda konferensrum inför möten
• Se till att det är snyggt i företagets lokaler
• Anordna konferenser, nätverksträffar och event
• Sköta beställningar av exempelvis kontorsmaterial och luncher
• Ansvar över kontorsutrustning och kontakt med leverantörer
• Olika administrativa arbetsuppgifter
VI SÖKER DIG SOM
• Har erfarenhet avreception och / eller konferens.
• Kan tala och skriva svenska och engelska obehindrat
• Är en sann teamplayer
• Har goda kunskaper i Officepaketet & Outlook
Som person är du social, prestigelös, initiativtagande och serviceinriktad. Du är positiv, hjälpsam och har förmågan att arbeta både i team och självständigt.
ÖVRIG INFORMATION
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.se (mailto:
rekrytering@rpbemanning.se)
Varaktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-03-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMarlen Plånborg
marlen.planborg@rpbemanning.seFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63, Stockholm
Jobbnummer 3981339
Observera att sista ansökningsdag har passerat.