Receptionist på deltid måndag till torsdag
Ryska Posten / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en administrativ receptionist som vill vara en del av deras gemenskap. Tjänsten är på deltid (08:30-16:00) måndag-torsdag med start så snart som möjligt. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
Om vår kund:
Vår kund är ett internationellt företag som bedriver fastighetsutveckling i Sverige, Danmark och Polen. De fokuserar på att utveckla köpcentrum, multifunktionella center, parker och kontorsbyggnader samt bostäder. De arbetar med samverkan mellan hyresgäster, investerare, entreprenörer och affärspartners. På grund av långvariga och nära kundrelationer bygger deras tjänster på kunskap och ömsesidig respekt.
Nu söker medarbetarna på kontoret i Centrala Stockholm efter en ny stjärna som ska ansvara för receptionen och stötta de övriga medarbetarna med administrativa uppgifter. Detta är en möjlighet för dig som vill erhålla relevant erfarenhet inom administration och service.
I denna roll kommer du att vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som ambassadör hos vår kund. Som medarbetare hos oss erbjuds du ett generöst friskvårdsbidrag, sociala aktiviteter och tät uppföljning.
Om tjänsten:
Som receptionist kommer du att arbeta med varierade arbetsuppgifter. Du kommer att sköta sedvanliga receptionistuppgifter så som att ta emot besökare, göra beställningar, förbereda inför möten, sköta posthantering och se till så att kontoret hålls trivsamt. Du kommer även att ta dig an en del administrativa arbetsuppgifter så som att hantera dokument och arkivera dessa, beställa och avsluta företagskort, hantera prenumerationer och sköta enklare bokföring av receptionens handkassa.
Vem söker vi:
Vi söker dig som är en glad och initiativtagande doer med starkt ordningssinne. För att lyckas i rollen har du arbetat med liknande arbetsuppgifter, fördelaktigt med erfarenhet från reception. Du ska ha god datavana och ha arbetat med dokumenthantering. Då vår kund är ett internationellt företag ska du kunna tala och skriva på både svenska och engelska.
Som person är du serviceinriktad, prestigelös och lösningsorienterad. Du är driven, orädd och har lätt för att ta egna initiativ!
Start omgående, urval sker löpande. Vid frågor är du välkommen att maila
rekrytering@ryskaposten.se .
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Deltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2016-10-04ErsättningPersonlig lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-11-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRyska Posten
AdressRyska Posten
Sandhamnsgatan 63B
10253 10253
KontorsadressSandhamnsgatan 63B
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3083872
Observera att sista ansökningsdag har passerat.