Receptionist/office Coordinator Till Euler Hermes
Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker nu en receptionist till vår kund Euler Hermes som vill vara en del av deras framgång. Önskemålet är att du kan starta omgående. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en receptionist till Euler Hermes! Euler Hermes är världens ledande kreditförsäkringsbolag med kontor beläget i moderna lokaler i centrala Stockholm. I rollen som receptionist kommer du att ansvara för receptionen, med arbetsuppgifter så som att välkomna besökare, svara i telefon, förbereda inför möten och se till att alla gäster och medarbetare får högklassig service. Tjänsten passar dig som gillar att arbeta med varierande arbetsuppgifter, brinner för att leverera service i toppklass samt vill arbeta i en positiv och inspirerande miljö. Under sommaren kommer beläggningen vara något lägre, därav kommer arbetstimmarna vara färre. Därefter kommer arbetstiderna kommer vara måndag-fredag klockan 08:15 - 16:45 från 16 september - 14 maj, och 08.15 - 16.00 från 15 maj - 15 september. Önskemålet är att du kan börja omgående, tjänsten löper till september 2020.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som konsult hos vår kund.
Publiceringsdatum2019-05-17ArbetsuppgifterSom receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som att:
• Välkomna besökare
• Växel- och mejlhantering
• Förberedelser inför möten och konferenser
• Posthantering och boka bud
• Vara behjälplig med IT-uppgifter
• Kontakt med leverantörer
• Hantera inköp och beställningar
• Administrativa uppgifter
• Back-office uppgifter
• Hålla snyggt och rent på kontoret
VI SÖKER DIG SOM
• Har erfarenhet av serviceinriktade yrken
• God IT-kunskap
• Brinner för att ge god service
• Har goda kunskaper inom Officepaketet
• Kan uttrycka dig flytande på svenska och engelska i både tal och skrift
Det är meriterande om du:
• Har tidigare arbetat som receptionist
Som person är du positiv, självgående och serviceinriktad. Vidare är du proaktiv, noggrann och flexibel. Du är ansvarsfull och trivs med att arbeta som spindeln i nätetsamt har ett öga för detaljer.
ÖVRIG INFORMATION
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-07-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmma Unger
emma.unger@rpbemanning.seFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63, Stockholm
Jobbnummer 4794721
Observera att sista ansökningsdag har passerat.