Receptionist & Office Coordinator till Trustly!
Novare Professionals / Receptionistjobb / Stockholm
2017-06-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist & Office Coordinator till Trustly!" (publicerad 2017-06-14) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Novare Professionals i Stockholm,
Solna,
Huddinge,
Järfälla,
Södertälje eller i
hela Sverige På Trustly arbetar vi för en värld där det är tryggt, enkelt och kostnadseffektivt för alla att betala online - för handlare och konsumenter såväl som för banker. För hundra år sedan var det kontanter som gällde. Folk fick betalt i reda pengar, förvarade dem i plånboken och handlade för dem i den lokala butiken. Att betala var enkelt. Men oj vad tiderna har förändrats!
Trustly Group AB är ett svenskt auktoriserat betalningsinstitut under tillsyn av Finansinspektionen. Bolaget bedriver tillståndspliktig betaltjänstverksamhet i enlighet med lagen (2010:751) om betaltjänster och har genom underrättelse till Finansinspektionen tillstånd att tillhandahålla betaltjänster inom EU/EES. Vill du veta mer? Läs mer på
www.trustly.se Novare Professionals söker just nu en strukturerad Receptionist och Office Coordinator till Trustly i centrala Stockholm. Vi söker dig som ser sambandet mellan struktur och service och som är fullt medveten om att ett gott arbete grundas i ett varmt bemötande, en god struktur och en professionell framtoning.
I rollen kommer du att ha en central roll där du på ett glatt och professionellt sätt möter besökare, hanterar mail, post, internservice, resebokningar samt övriga administrativa uppgifter. Du kommer att ha det övergripande ansvaret för receptionen och därtill kommer du att administrera resebokningar för managementteamet. Gällande resebokningar ser vi det som självklart att du gör genomtänkta bokningar som är optimala för resenärens behov och förväntningar. Du förstår värdet av paketeringen av resan och dina ledord är smidighet, effektivitet och professionalism. Som en del i ditt uppdrag kommer du alltid att vara uppdaterad kring nyrekryteringar på kontoret där du ansvarar för att ha en överblick över de anställda, ta kontakt inför första arbetsdagen och säkerställa att allt finns på plats för en bra start hos den nya arbetsgivaren. En stor del av din vardag kommer bestå av att snabbt lösa problem och hantera situationer som uppstår under dagen och även att följa upp dessa.
Vem söker vi?
Vi söker dig som tidigare har arbetat i en liknande roll, kanske inom konsult-, finans- eller hotellbranschen. Vi söker dig som vet vad som krävs och som förstår betydelsen av att på ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet sätt bemöta såväl externa som interna besökare. Som person är du strukturerad, initiativrik och trivs med att hjälpa andra.
Du är en person med ett starkt administrativt intresse som stimuleras av nöjda kollegor och är mån om att bidra till deras effektivitet i vardagen. Du har lätt för att se helheten och tänka praktiskt i exempelvis resebokningar och samordning. Du har ett öga för detaljer och ser till att vårt kontor ser prydligt och fint ut.
Krav:
Tidigare erfarenhet av servicearbete
Goda kunskaper i såväl engelska som svenska
Avslutad gymnasieutbildning
Obehindrade kunskaper i engelska och svenska
Önskvärt:
Tidigare arbetat mot ett managementteam
Serviceutbildning
HLR-utbildning
Erfarenhet av resebokningar
Vad får du?
Trustly har ett kontor som verkligen speglar deras verksamhet. Du kommer att sitta i fräscha lokaler centralt på Norrtullsgatan med gott om sociala ytor och möjligheter till att umgås. Kontoret andas engagemang och innovation och det finns goda möjligheter till att träffas och diskutera med kollegor i inspirerande miljöer. På Trustly har man förstått värdet av en stimulerande och inspirerande arbetsplats och därför erbjuds du som medarbetare en hel del extra i form av veckovisa after-works, frukost och middagar, hälsoundersökningar, spelrum och mycket mer.
På plats kommer du att ingå i ett mindre, sammansvetsat team där du tillsammans med Trustlys konferensvärdinna kommer att ansvara för att underlätta all typ av Office management på kontoret. Ni kommer att ha en tydlig rollindelning där du ansvarar främst för reception och resor. Stämningen i teamet genomsyras av professionalism, laganda och hög servicenivå.
Låter det som något för dig? Ansök redan idag då urval sker löpande.
Anställningsform: Heltid, visstid 6 månader och därefter anställning hos Trustly
Ort: Stockholm
Placering: Norrtullsgatan 6, 7th Floor, 113 29 Stockholm
Arbetstid: 08.00 - 17.00 alt 08.30 - 17.30
Varaktighet, arbetstid
Full-time Until further notice
Publiceringsdatum2017-06-05ErsättningFixed
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-06-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagNovare Professionals
AdressNovare Professionals
Blasieholmsgatan 4B
11148 Stockholm
KontorsadressBlasieholmsgatan 4B
Jobbnummer 3538520
Observera att sista ansökningsdag har passerat.