Receptionist med ekonomierfarenhet till projektledningsföretag i

Andara / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Andara i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vi söker en serviceminded receptionist med ekonomierfarenhet som vill arbeta med omväxlande och självständiga arbetsuppgifter hos vår kund i Vasastan i Stockholm.

Publiceringsdatum
2018-06-26

Dina arbetsuppgifter
På avdelningen Service Center tillsätter vi nu ett föräldravikariat under cirka 8 månader. Tjänsten är omväxlande och består till hälften av service och till andra hälften av ekonomiska och administrativa arbetsuppgifter.

Uppgifterna inom service består bland annat av att bemanna företagets reception och utföra enklare vaktmästeriuppgifter och tekniska sysslor. Här ingår även att planera, förbereda och anordna konferenser och möten samt medarbetar- och kundaktiviteter.

De ekonomiska och administrativa arbetsuppgifterna består dels av administration runt företagets interna utbildningsprogram och interna websida och dels av ekonomiska frågor rörande fakturor, påminnelser och leverantörsreskontra.

Kvalifikationer
Vi söker dig som trivs i ett omväxlande arbete i högt tempo. Du bör ha några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du får gärna ha en ekonomisk bakgrund och erfarenhet från fakturering och leverantörsreskontra. Erfarenhet från Visma Control är meriterande.

Du är van att arbeta i en servicemiljö där många frågor och uppgifter måste hanteras parallellt.

Mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift såväl som mycket goda kunskaper i Office-paketet (Word, Excel, Powerpoint) är ett krav.

Dina personliga egenskaper
Du är serviceorienterad, prestigelös och tycker om att hjälpa andra. Som person är du positiv och har ett glatt humör.

Det är viktigt att du har ett starkt eget driv och är proaktiv. Du tycker om att självständigt arbeta med dina arbetsuppgifter från start till mål och löser snabbt uppkomna problem på egen hand.

Samtidigt är det viktigt att du besitter en mycket god förmåga att samarbeta. Du har många kontaktytor både internt och externt varför det är viktigt att du har en god kommunikativ såväl som social förmåga.

För att trivas i rollen är du en person som trivs i en familjär miljö och gillar att ha många bollar i luften.

Mer om tjänsten

Vår kund är ett stort projektledningsföretag med ca 300 erfarna och kompetenta medarbetare. Huvudkontoret är beläget i ljusa och fräscha lokaler i Vasastan i Stockholm.

I rollen rapporterar du direkt till företagets CFO. Du delar arbetsuppgifter med och samarbetar nära en annan kollega inom Service Center.

Uppdraget är ett konsultuppdrag under en föräldraledighet på cirka 8 månader och du kommer att bli anställd hos oss på Andara.

Tillsättning: mitten av augusti

Omfattning: heltid under cirka 8 månader

Placering: Vasastan, Stockholm

Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Lilian Norin pålilian.norin@andara.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.

För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med våra uppdrag kan vi inte ta emot din ansökan på mejl. Vi ber dig därför registrera ditt CV i vår kandidatbank.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varför jobba med oss?
På Andara sätter vi våra medarbetares karriärmål i fokus och vårt mål är att bygga varaktiga relationer. Med ett långsiktigt engagemang bidrar vi till att skapa balans i arbetslivet, framför allt genom att lyssna på våra medarbetare, varandra och våra kunder.

• AnställningsförmånerVi erbjuder marknadsmässiga löner och semesterersättning. Din anställning omfattas givetvis även av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och friskvårdsbidrag.

• Medryckande medarbetaraktiviteterVi är måna om att du ska känna dig delaktig. Därför anordnar vi regelbundet varierande och roliga aktiviteter för våra medarbetare.

• Hos oss blir du sedd och hördVi finns alltid tillhands för att stötta, coacha och ge råd till dig som medarbetare. Vi jobbar flexibelt tillsammans med dig och håller tät kontakt för att du ska trivas och utvecklas på bästa sätt.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lilian Norin lilian.norin@andara.se 08-409 256 06

Företag
Andara

Adress
Andara
Järnvägsgatan 36
13154 Nacka

Kontorsadress
Järnvägsgatan 36, Nacka

Jobbnummer
4223006

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Andara

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Andara: