Receptionist Läkargrupp
Lundagårds Läkargrupp / Receptionistjobb / Lund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Lund,
Lomma,
Staffanstorp,
Burlöv,
Kävlinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Lundagårds Läkargrupp i Lund Vill du bli vårt nya ansikte utåt?
Du är den första som våra patienter möter när de kommer till vår mottagning eller när de ringer till oss.
Därför söker vi nu dig som älskar att ge service och är van arbeta med människor och som är en trygg person med "skinn på näsan".
Har du arbetat i en sjukvårdsmiljö eller har sekreterarerfarenhet sedan tidigare är detta ett plus.
Dina arbetsuppgifter kommer att vara att bemanna receptionen och ta emot och ta betalt och registrera patienterna. Se till att väntrumsmiljön är snygg och välkomnande. Ta emot samtal under vår telefontid samt tidsbokning och enklare rådgivning. Vara allmänt behjälplig till de olika mottagningarnas verksamhet. Beställa och handla förbrukningsmaterial, boka återbesök samt tolk.
Arbetstiden är 100% och dagtid. Tillträde 14/8. Sista ansökning 16/6
Vi ser fram emot din ansökan! Med svar till
info@hudlakarmottagningen.se Har du arbetat i en sjukvårdsmiljö eller har sekreterarerfarenhet sedan tidigare är detta ett plus. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper då vi är en liten arbetsplats.
Då du är den första person som våra patienter möter ställer vi stora krav på ett gott bemötande och en hög service nivå.
Vi är en läkargrupp med flera olika sjukvårdsspecialiteter som medför att du kommer att ta emot många olika typer av patienter med helt olika behov.
En trivsam specialistläkarmottagning mitt i centrala Lund.
Varaktighet, arbetstid
Arbetstiden är 100% och dagtid. Tillträde 14/8. Sista ansökning 16/6
Publiceringsdatum2017-05-29Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-06-16
KontaktHelene Sonesson
info@hudlakarmottagningen.seFöretagLUNDAGÅRDS LÄKARGRUPP
AdressLUNDAGÅRDS LÄKARGRUPP
KYRKOGATAN 19
22222 LUND
KontorsadressKyrkogatan 19
Jobbnummer 3525019
Observera att sista ansökningsdag har passerat.