Receptionist/Kontorsvärdinna på 70% till Office Stureplan
Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för Office Stureplans räkning en receptionist/kontorsvärdinna som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på 70% med omgående start. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM OFFICE STUREPLAN
Office Stureplan är ett helt nystartat kontorshotell och mötesanläggning som tillhandahåller vackra arbetsrum och möteslokaler i en representativ paradvåning med bevarad interiör från sekelskiftet som exempelvis deras parkettgolv, stora kakelugnar, takstuckaturer, träsniderier och tornrum med storslagen utsikt över Stureplan.
OM TJÄNSTEN
Vill du arbeta i ett modernt kontorshotell och ha mycket eget ansvar där du kommer vara spindeln i nätet så är detta chansen för dig! Med omgående start och tills vidare söker vi dig som är social och prestigelös och vill arbeta deltid som receptionist/kontorsvärdinna. Tjänsten kräver att du är självgående och vågar ta egna beslut. Vidare är du en social stjärna och serviceminded uti fingerspetsarna. Vi söker dig som tidigare arbetat med service i någon form och tycker det är roligt med varierade arbetsuppgifter. Du kommer sitta i mycket fina lokaler mitt på Stureplan och arbetstiderna är måndag-fredag mellan kl. 08:30-14:30.
Arbetsuppgifter
Som receptionist/kontorsvärdinna kommer du exempelvis att:
• Välkomna/ta emot permanenta hyresgästers, klienter och samarbetspartners
• Svara på inkommande samtal/mejl
• Se till så att det är snyggt och prydligt överallt
• Assistera permanenta hyresgäster och externa gäster med diverse arbetsuppgifter
• Kontakt med kontorshotellets kunder/leverantörer/samarbetspartners
• Visning av lokalen för potentiella hyresgäster
• Fakturering / fakturahantering
VI SÖKER DIG SOM
• Har erfarenhet från servicebranschen
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat
• Är initiativtagande och driven
Det är meriterande om du:
• Arbetat i en liknande roll tidigare
Som person är du den sociala stjärnan på kontoret. Du är självgående och prestigelös och vågar ta i när det behövs.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering.bemanning@ryskaposten.seVaraktighet, arbetstid
Deltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2017-03-23ErsättningFast
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-04-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63B
10253 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63B
Jobbnummer 3394008
Observera att sista ansökningsdag har passerat.