Receptionist/Kontorsassistent på deltid
Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Receptionist/Kontorsassistent på deltid
Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en trygg och ödmjuk receptionist/kontorsassistent som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på deltid; tisdag, onsdag och torsdag mellan kl. 10-14 med start vecka 33. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
Om tjänsten:
Med start vecka 33 söker vi en receptionist/kontorsassistent som vill arbeta deltid; tisdag, onsdag och torsdag mellan kl. 10-14. Vi söker dig som tidigare arbetat med service i någon form och söker ett deltidsarbete som du ser som ett långsiktigt alternativ. Vidare är du en person som tycker om att ta egna initiativ och är inte rädd för att ta i om det behövs.
Du kommer vara anställd via Ryska Posten Bemanning och vara uthyrd till kund. Dina arbetsuppgifter kommer vara att ta emot besökare, hålla fint i lokalerna, posthantering och mycket mer. Du kommer även att ge förstklassig service till dem interna medarbetarna.
Publiceringsdatum2017-06-19Dina arbetsuppgifterSom receptionist/kontorsassistent kommer du exempelvis att:
• Ta emot och välkomna kunder
• Se till så att det finns kaffe/te
• Hantera inkommande telefonsamtal
• Posthantering
• Ha hand om inköp av exempelvis material till kontoret
• Se till att det är snyggt och prydligt överallt
VI SÖKER DIG SOM
• Har erfarenhet från servicebranschen
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat
• Är initiativtagande och driven
Som person är du den social, ödmjuk och strukturerad. Du är självgående och prestigelös och vågar ta i när det behövs.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa här:
rekrytering@rpbemanning.seVaraktighet, arbetstid
Deltid/ Ej specificerat
ErsättningFast
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-07-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63B
10253 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63B
Jobbnummer 3564662
Observera att sista ansökningsdag har passerat.