Receptionist i världsklass

Inspira AB / Receptionistjobb / Stockholm
2013-12-06
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist i världsklass" (publicerad 2015-03-10) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inspira AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Med konceptet Rent och Tryggt® erbjuder vi samordnade eller separata servicetjänster inom bevakning, städning, arbetsplats- och fastighetsservice. Vi arbetar i huvudsak i tre områden. Arbetsplatser, handelsplatser och publika platser. Inspira har funnits sedan 1984, omsätter ca 225 miljoner kronor och sysselsätter 700 medarbetare.

Vi söker dig som vill vara vårt ansikte och vår röst utåt till våra kunder och medarbetare.  Du kommer att ansvara för vår reception och telefonväxel samt ta hand om våra gemensamma utrymmen på vårt huvudkontor. Vi vill att du arbetar aktivt med att utveckla vår kund- och medarbetarservice. Ditt mål ska vara att ge service i värdsklass!

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att ta emot besökare, leveranser och kundärenden via telefon, webb och mail samt bevaka att kundärenden åtgärdas och återkopplas av berörda personer i företaget, hantera fakturor, säkerställa ordningen på kontoret  genom att bl a beställa och kvalitetskontrollera städning, beställa kaffe och kontorsmaterial, se till att det är ordning och reda i kök, konferensrum och arkiv samt arbeta med olika projekt som hör till kund- och medarbetarservice.

Våra grundkrav på dig som söker tjänsten är att du;

• Är en social person som älskar att träffa människor och brinner för att ge god service.
• Är  positiv och flexibel då ditt arbete kommer att vara mycket varierande och omväxlande.
• Är duktig på att ta egna initiativ och ser vad som behöver göras.
• Är noggrann och analytisk i ditt arbetssätt
• Är prestigelös och sätter alltid kunden i fokus
• Har en vilja att alltid ge ett bra intryck.
• Har examen från gymnasiet.
• Har goda kunskaper i svenska samt datorvana.
• Har god organisatorisk förmåga

Det är meriterande om du dessutom har;

• Gymnasial/eftergymnasial utbildning inom ekonomi, gärna med inriktning mot redovisning.
• Erfarenhet av att arbeta i kundtjänst eller som receptionist.
• Erfarenhet från enklare redovisningsarbete som t ex fakturahantering och kontering.

Publiceringsdatum
2013-12-06

Arbetstider och omfattning
Tjänsten är heltid och med start omgående. Placering är på vårt trevliga huvudkontor i Stockholm (Värtahamnen). Vi tillämpar provanställning 6 månader. Vi gör vårt urval löpande. Sista ansökningsdatum är 20 december 2013.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sven Stridbeck

Företag
Inspira AB

Adress
Inspira AB
Hangövägen 19
11541 Stockholm

Jobbnummer
1723030

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inspira AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inspira AB: