Receptionist deltid

Randstad AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-10-16

Dina arbetsuppgifter

Har du tidigare erfarenhet inom reception eller administration och beskriver dig själv som serviceinriktad? Studerar du på distans och kan arbeta måndag - fredag mellan 11 och 13? Just nu söker vi på Randstad en receptionist på deltid till vår kund i Sundbyberg. Om detta låter som något för dig är du varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden

I rollen som receptionist är du en av de viktigaste personerna på företaget. Det är du som är företagets ansikte utåt som har första kontakt med besökare såväl på kontoret som över telefon och mail. Utöver det kommer diverse enklare administrativa uppgifter förekomma. Du ser även till att lokalerna ser representativa ut och ser vart det finns förbättringsmöjligheter.

Exempel på arbetsuppgifter:
Välkomna, ta emot besökare och ansvara för växeltelefonen
Se till att besökarna skriver in sig och vägleder dem rätt
Kontakt med externa intressenter och hantera felanmälningar
Ser till att lokalerna ser representativa ut



Kvalifikationer

Avklarad gymnasieutbildning.
Minst 6 månaders arbetslivserfarenhet inom reception med liknande arbetsuppgifter.
Ha goda färdigheter i Officepaketet.
Tala och skriva obehindrat på svenska och engelska.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person har du god insikt i hur det är att vara företagets ansikte utåt. Du trivs med att arbeta i en roll där du är behövd. Du vet hur du kan göra stor skillnad med små viktiga detaljer i rollen som receptionist på ett företag. Du är trevlig, trygg i dig själv, positiv och samtidigt har skinn på näsan. Dessutom ser vi att du är noggrann, prestigelös och trivs med att finnas till hjälp där det behövs.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om företaget
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Ersättning
Timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-11-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201448521".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718)

Arbetsplats
Randstad

Kontakt
Lena Norrvall Lundin
lena.norrvalllundin@randstad.se

Jobbnummer
8194225

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: