Receptionist
Orexo AB / Receptionistjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Orexo AB i Uppsala,
Solna,
Stockholm eller i
hela Sverige Orexo utvecklar förbättrade läkemedel baserade på innovativa Drug Delivery teknologier. Inriktningen är främst opioidberoende och smärta men ambitionen är att även verka inom andra terapiområden där vår kompetens och våra teknologier kan skapa värden. Huvudmarknaden är idag den amerikanska marknaden för behandling av opioidberoende där Orexo kommersialiserar produkten Zubsolv®. Övriga produkter kommersialiseras av licensierade partners, inklusive Zubsolv på marknader utanför USA. Totala nettoomsättningen 2016 uppgick till SEK 643,7 miljoner och antalet anställda till cirka 100. Huvudkontoret, där även forskning och utvecklingsarbetet bedrivs, ligger i Uppsala.
Vår nuvarande receptionist kommer att gå vidare till en annan tjänst inom Orexo. Till Orexos huvudkontor i Uppsala söker vi till vår reception en positiv och engagerad medarbetare som kan kombinera besöksmottagande med administrativt ansvar och support till kontorets olika avdelningar.
Tjänsten
Som receptionist hos Orexo har du en mycket viktig roll i skapa en välkomnande atmosfär och ett professionellt mottagande. Det här är en bred roll och innebär en variation av uppgifter inom både administration och all service kopplat till en reception. Din uppgift är att se till att kontorets tjänsteleverans fungerar smidigt och att skapa en trivsam och väl fungerande arbetsplats för de som besöker och arbetar hos Orexo.
Du har ett trevligt bemötande och tycker det är roligt att ge bra service. Du kommer att ansvara för både receptionen och telefonväxel. I rollen ingår ansvar för att gemensamhetsytor som kök, konferensrum, förråd, skrivarrum och fikaplatser fungerar och ser representativa ut. I det dagliga flödet sköter du administrationen kring posthantering, kommunikation med underleverantörer, beställningar och inköp, uppdatering av intranät med mera.
I rollen ingår även:
• Introduktion för nyanställda avseende lokaler och säkerhet.
• Felanmälningar till hyresvärd och uppföljning av dessa
• Övriga administrativa uppgifter
Tjänsten kräver att du snabbt kan växla fokus mellan besöksmottagning och administration. Du kommer att ingå i avdelningen Office Management och det krävs att du arbetar självständigt i din roll.
Vem är du?
Vi söker dig som har ett genuint intresse för människor och service. Du är positiv och kan göra det lilla och ofta mycket betydelsefulla extra. Vidare trivs du i en koordinerande roll och i en social miljö. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, såväl i tal som i skrift, samt god vana att arbeta i MS Office. Vi förutsätter att du trivs med att arbeta med både dator och telefon.
Vidare ser vi även att du är en lösningsinriktad person och att du självständigt kan planera och prioritera bland dina arbetsuppgifter då det ofta är ett högt tempo i receptionen. Du trivs att arbeta med varierande arbetsuppgifter och du tar dig gärna an nya.
Du behöver vara pålitlig, flexibel och ha en hög integritet samt arbetsmoral. Vidare ställs krav på att du har ett självständigt, noggrant och strukturerat arbetssätt.
Arbetstiderna är måndag - fredag mellan 8.15 - 17.00 med lunch mellan 11.45 - 12.30.
En tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Tillträde snarast efter överenskommelse.
Sista ansökningsdag är den 18 mars. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum så passa på att sök redan idag.
Varaktighet, arbetstid
• -
Publiceringsdatum2018-02-20ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-03-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagOrexo AB
AdressOrexo AB
Orexo AB, Box 303
75105 Uppsala
KontorsadressOrexo AB, Box 303
Jobbnummer 3976730
Observera att sista ansökningsdag har passerat.