Receptionist

Telge Bostäder AB / Receptionistjobb / Södertälje
2016-11-29
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist" (publicerad 2018-09-12) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Telge Bostäder AB i Södertälje

På Telges huvudkontor är det alltid full aktivitet och som receptionist står du i händelsernas centrum. Nu söker vi dig som tycker om att möta människor och vill utvecklas i en roll med stort fokus på fastighetsbranschen.

Receptionist Som receptionist är du Telgekoncernen ansikte utåt och den första kontakten med våra besökare. Telgekoncernen består av ett antal olika bolag. I receptionen hjälper vi alla bolagens besökare att få rätt hjälp eller träffa rätt person.

Många av våra kunder är också Telge Bostäders hyresgäster och entreprenörer. Därför är en stor del av arbetsuppgifterna relaterande frågor och ärenden. Det kan handla om alltifrån hur man beställer nya tapeter till frågor om parkeringstillstånd och uppsägningar.

I den här tjänsten ansvarar du också för nyckelhanteringen. Det innebär att du administrerar och beställer nycklar och brickor till entreprenörer och hyresgäster. Du sköter utkvittering och retur.

I dina arbetsuppgifter ingår även:

Sakgranskning av fakturor. Att ta emot leveranser.
Till din hjälp har du tre kunniga kollegor. Vi har roligt tillsammans samtidigt som vi jobbar hårt för att ge våra besökare bästa tänkbara service. Dina arbetstider är måndag - torsdag kl. 8-17 och fredagar kl. 8-15.



Personliga egenskaper Vi söker dig som tycker om att möta människor och är positiv och professionell i alla lägen. Eftersom vi är ett litet team med stort ansvar, är det viktigt att du är prestigelös och kan hjälpa till med både stora och små arbetsuppgifter. I den här tjänsten får du med stort intresse för fastighetsbranschen chans att utvecklas och lära dig mer.



Våra kärnvärden - öppen, enkel, personlig och modig - genomsyrar hela vår verksamhet och känns naturliga för dig.



Publiceringsdatum
2016-11-29

Kvalifikationer
Erfarenhet av fastighetsbranschen. Erfarenhet av serviceyrken. Flytande svenska och engelska i tal och skrift. Goda kunskaper i Officepaketet.


Meriter

Erfarenhet av nyckelhantering. Erfarenhet av APTUS och RCO. Flerspråkig.


Jobba hos Telge Vi uppmuntrar våra medarbetare att utvecklas genom tjänster som erbjuder variation i arbetsuppgifterna och ett stort mått av frihet under ansvar. På Telge finns goda karriärmöjligheter och en kultur som ger dig möjlighet att påverka på allvar. Det är viktigt att alla som arbetar här mår bra och därför erbjuder vi även friskvårdsbidrag. Vi är en organisation som strävar efter mångfald och jämlikhet.

Kontakt Vill du veta mer om tjänsten, kontakta Madeleine Edborg Silvén, vik. servicechef Bobutiken Telge Bostäder och Telge Hovsjö, 08-550 226 47. Har du frågor kring rekryteringsprocessen, kontakta Marina Brunsärn, HR-specialist, 08-550 231 20. Fackliga kontaktpersoner är Sanne-Liv Olsen för Vision och Sara Sundvik Runne för SACO. Du når båda på 08-550 220 00.



Vi har redan gjort vårt medieval och vill inte bli kontaktade av andra säljbolag.



Sista ansökningsdag Vi arbetar löpande med rekryteringen till den här tjänsten. Därför vill vi naturligtvis ha din ansökan så snart som möjligt, men senast 11 december 2016. Sökord: kundmottagare, bohandläggare, besöksmottagare, servicemottagare, bostäder, fastigheter, Södertälje,

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare Tillsvidare

Ersättning
Enl avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-12-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Madeleine Edborg Silvén

Företag
Telge Bostäder AB

Adress
Telge Bostäder AB
Box 633
15127 Södertälje

Kontorsadress
Storgatan 42

Jobbnummer
3184524

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Telge Bostäder AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Telge Bostäder AB: