Receptionist
Kungliga Operan AB / Receptionistjobb / Stockholm
2015-11-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist" (publicerad 2023-05-23) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kungliga Operan AB i Stockholm Som Sveriges nationalscen för opera och balett ska Kungliga Operan vara tillgänglig för alla och beröra med starka känslor. Våra värderingar är: Konstnärlig kvalitet, Välkomnande, Orädd och Tidlös. Kungliga Operan är ett av staten helägt aktiebolag med en årsomsättning på ca 500 MKR. Operans personal, konstnärlig, teknisk och administrativ utgör ca 530 anställda. Under ett spelår framförs över 200 moderna och klassiska balett- och operaföreställningar, riktade till både barn och vuxna.
ARBETSBESKRIVNING
Nu söker vi en ny medarbetare till vår reception. Avdelningen består idag av en receptionist, extrapersonal samt en servicechef med ansvar för reception och service.
Som receptionist är dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Mottagande och service till besökare och personal.
• Administration kring kontorsmaterial och posthantering.
• Hantering av växeln och hänvisningssystemet.
Du arbetar nära våra andra enheter som arbetar med Operans service och lokaler, till exempel fastighetsavdelningen och säkerhetsavdelningen.
KRAV- och KOMPETENSPROFIL
Vi söker dig med erfarenhet av servicerelaterat arbete, och vi ser gärna att du har arbetat som receptionist.
Som person är du ansvarstagande, serviceminded och flexibel. Eftersom du arbetar nära kollegorna i receptionen och har mycket kontakt med våra medarbetare har du mycket god samarbetsförmåga.
Du har gymnasiekompetens och goda kunskaper i Officepaketet. Eftersom vi har såväl svenska som utländska medarbetare och gäster talar du flytande svenska och engelska.
Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta i ett växelsystem, vi använder Alcatel och hänvisningssystemet Tellus.
ANSTÄLLNINGEN
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100 procent med sex månaders provanställning. Arbetstiderna är på dagtid och kvällstid enligt ett rullande schema och det förekommer även helgarbete. Start januari 2016.
Upplysningar om tjänsten lämnas av Katarina Petrov (servicechef)
katarina.petrov@operan.se 08- 791 43 23. Upplysningar om rekryteringsprocessen lämnas av Andreas Ahl (HR-konsult),
andreas.ahl@operan.se 08-791 43 45. Facklig representant är Stina Vesamäki,
stina.vesamaki@operan.seVi tar endast emot din ansökan via vår hemsida
www.operan.se/jobb . Bifoga ditt CV där du beskriver din utbildning och erfarenhet samt ett personligt brev där du berättar varför du söker den här tjänsten.
Sista ansökningsdag är 2015-11-22.
Operan eftersträvar jämn könsfördelning och vi värdesätter de kvaliteter som etnisk och kulturell mångfald tillför verksam
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
Publiceringsdatum2015-11-05ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-11-22
FöretagKungliga Operan AB
AdressKungliga Operan AB
Box 16094
10322 STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-791 4300
Jobbnummer 2512744
Observera att sista ansökningsdag har passerat.