Reception och administration
Kontorsbemanning AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kontorsbemanning AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungsbacka,
Vårgårda,
Uddevalla eller i
hela Sverige Kontorsbemanning är ett företag som erbjuder uthyrning och rekrytering av personal inom ekonomi, administration, försäljning och IT. Vi hjälper företag att hitta flexibla rekryterings- och bemanningslösningar. Genom att vara en attraktiv arbetsgivare med nöjda medarbetare kan vi erbjuda våra kunder kompetent och motiverad personal. Vi är auktoriserade av Bemanningsföretagen och har kollektivavtal.
För ett uppdrag hos ett trevligt företag med kontor på Lindholmen, söker vi nu en social och positiv person med goda administrativa kunskaper för att arbeta i deras office-support avdelning.
Arbetet innebär kontakter både externt och internt, samt arbete med löpande administrativa uppgifter som ställer krav på bra kunskaper i excel samt ett allmänt strukturerat sinne. Vi ser gärna att man trivs att jobba i en utåtriktad koordinerande roll med varierande uppgifter.
Du som söker behöver vara flexibel och ha förmåga att prioritera bland olika uppgifter under dagen. Det är meriterande om man har viss tidigare erfarenhet av liknande roller.
Goda kunskaper i engelska samt att man känner sig trygg i excel är viktigt.
Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna din ansökan omgående.
Varaktighet, arbetstid
Heltid 11 dagar - 3 månader
Publiceringsdatum2019-02-26ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-03-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagKontorsbemanning AB
AdressKontorsbemanning AB
Stigbergsliden 5 B
41463 Göteborg
KontorsadressStigbergsliden 5 B 41463 Göteborg
Jobbnummer 4635235
Observera att sista ansökningsdag har passerat.