Randstad i Västerås söker nu en säljande konsultchef
Randstad / Administratörsjobb / Västerås
2016-02-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Randstad i Västerås söker nu en säljande konsultchef" (publicerad 2016-02-18) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad i Västerås,
Eskilstuna,
Enköping,
Köping,
Arboga eller i
hela Sverige Som säljande konsultchef på Randstad får du ett brett ansvarsområde och tjänsten innehåller många olika arbetsuppgifter. Rollen innebär både nykundsbearbetning och merförsäljning och har du tidigare arbetserfarenhet av tjänsteförsäljning kommer detta vara en spännande och utmanade tjänst. Du kommer att vara placerad på vårt kontor i centrala Västerås.
Publiceringsdatum2016-02-08ArbetsuppgifterSom säljande konsultchef på Randstad ska du etablera och upprätthålla kundrelationer på bemanningssidan. Tjänsten innebär både nykundsbearbetning och merförsäljning och du kommer att ha ett långtgående kundansvar. Vi vet nämligen vikten av att skapa långsiktiga och hållbara samarbeten. Därför arbetar vi med 360-modellen, vilket innebär att du kommer att ansvara för allt från tillsättning av personal till löpande kontakt med både kunder och konsulter - tanken är att de alltid ska kunna vända sig till samma kontaktperson. Tillsammans med ditt team driver du hela tillsättningsprocessen, från kravprofil och annonsering till djupintervju, testning och kandidatpresentation.
I rollen som konsultchef ansvarar du för personalplanering vilket kräver stor flexibilitet från din sida.
BakgrundFör att passa i rollen som säljande konsultchef hos oss på Randstad bör du ha dokumenterad erfarenhet av nykundsbearbetning, gärna inom tjänsteförsäljning. Vi vill även att du ska kunna visa på erfarenhet av att slutföra affärer och ha en förmåga att utveckla långsiktiga kundrelationer.
Tidigare arbetserfarenhet av bemanningsbranschen är meriterande.
Lämplig bakgrund är högskoleutbildning eller motsvarande.
B - körkort fordras.
Dina egenskaper
För att passa i rollen som rekryteringskonsult hos oss på Randstad behöver du ha ett gott sinne för affärer och en förmåga att både skapa förtroenden och leva upp till dem. Det är viktigt att du har känsla för kvalité och en förmåga att utveckla långsiktiga relationer till kunder, konsulter och kollegor. Eftersom vi arbetar med människor är det grundläggande att du är en socialt begåvad lagspelare med mycket energi. Att du får arbeta i ett globalt företag med stora chanser till utveckling ser du som förstås som en spännande möjlighet.
Vi lägger stor vikt vid din personlighet och dina ambitioner. Att hitta rätt kompetens är en utmaning och vi förväntar oss att du klarar den bra. Är du rätt person kommer du i gengäld att få mycket tillbaka.
Om Randstad
Randstad är världens näst största företag inom rekrytering och bemanning och vi finns representerade i fler än 40 länder och har över 600 000 anställda världen över. Randstad växer stadigt på den svenska marknaden med många spännande karriärmöjligheter för den engagerade och kvalitetsmedvetna medarbetaren. I dagsläget har vi kontor i bland annat Stockholm, Göteborg, Västerås och Malmö. Vår verksamhetsfilosofi går att sammanfatta med orden: "good to know you". De uttrycker vår tillgänglighet, vår vilja att lyssna och vårt engagemang för goda samarbeten.
KörkortskravB
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Start enligt ö.k.
ErsättningEnligt avtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-03-07
Vill du veta mer om tjänsten vänligen kontakta Jonna Wenngren,
jonna.wenngren@randstad.se eller Cecilia Mannheimer 012-226 90 00. Intervjuer kommer att hållas löpande. Välkommen att ansöka redan idag.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJonna Wenngren
FöretagRandstad
AdressRandstad
Stora Gatan 44
72212 Västerås
KontorsadressStora Gatan 44
Jobbnummer 2659148
Observera att sista ansökningsdag har passerat.