Quinyx customer service team söker en ny kollega!
Quinyx AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Quinyx AB i Stockholm,
Upplands Väsby eller i
hela Sverige I den här rollen kommer du att ge support till våra internationella kunder, främst via mail och telefon men när du växer i rollen kan du även få egna ansvarsområden där personliga möten med kunder eller leverantörer är en naturlig del av arbetsuppgifterna.
Du kommer att arbeta mycket proaktivt med att analysera data och användande för att säkerställa att våra kunder får ut största maximala nytta av vår applikation.
Då vi är ett modernt och entreprenörsdrivet bolag kommer du även att få vara delaktig i mycket som sker inom bolaget, även utanför vårt team. Du kommer att ha en chef som mer än gärna ger dig spännande och ansvarsfulla uppgifter eller projekt!
Sist men inte minst kommer du att få vara med om att fortsätta utveckla vår avdelning framåt, både med att skapa och vidareutveckla rutiner och processer.
Älskar du service och att arbeta i nära dialog med kunder och medarbetare? Har du arbetat några år inom support/customer service och känner att du vill utvecklas i ett modernt och växande bolag? Då ska du se hit! Till vårt härliga customer service team på sex personer söker vi nu efter en ny kollega som kan fortsätta att stötta våra kunder till att "Enjoy Work" ännu mer tack vare Quinyx WFM!
I den här rollen kommer du att ge support på svenska samt engelska, så flytande kunskaper i både tal och skrift är ett krav. Kan du något annat språk utöver dessa så är det en stor merit då bolaget växer snabbt utanför Norden.
Hos oss finns det stora möjligheter till att växa inom bolaget, så vi söker dig som är driven, ansvarstagande och nyfiken! Har du ett intresse för IT och lite mer kluriga utredningar så kommer den här rollen att vara perfekt för dig!
Vi sitter i snygga lokaler mitt i city och vi har alltid roligt på jobbet tillsammans med våra kollegor och som hjälp på traven har vi även pingisbord, PS4 och en hel del aktiviteter efter arbetstid :)
Quinyx is revolutionizing the way we work! We are a fast growing tech company that enables customers to schedule, report time and dynamically forecast optimal labor costs against sales, always with a smiling workforce!
Today, Quinyx has over 200,000 users in seven countries with customers such as McDonald's, GANT, Rituals, FedEx, SF Bio, Sats and Burger King just to name a few. We're now looking for a great Customer Services Advisor based in Stockholm, Sweden and as we're growing fast you will be an integral part of a company set out to make our international customers Enjoy Work even more :)
Publiceringsdatum2017-09-05Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-10-05
Ange följande referens när du ansöker: Annika Kastlund
KontaktAnnika Kastlund
annika.kastlund@quinyx.comFöretagQuinyx AB
AdressQuinyx AB
Vattugatan 17
11152 STOCKHOLM
KontorsadressVattugatan 17
Jobbnummer 3680389
Observera att sista ansökningsdag har passerat.