Purchasing Manager sökes

Adecco, Office & HR, Göteborg / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco, Office & HR, Göteborg i Göteborg, Mölndal, Härryda, Stenungsund, Trollhättan eller i hela Sverige

Purchasing Manager
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt så sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Adecco Office & HR förmedlar administratörer, receptionister, sekreterare, administrativa chefer, HR-personal, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag. Mer information om Adecco finner du på www.adecco.se
Purchasing Manager
On behalf of a client in Göteborg Adecco are looking for a Purchasing Manager. We are looking for a person who can begin immediately, the assignment is approximately six months.
Role description
• Responsible for Purchasing within defined Product Areas (PA).
• Ensure that the Purchasing strategy and goals are followed in the PA.
• Ensure that the products are always purchased at competitive conditions, based on given product specifications, at high and stable service level.
• Drive Continuous improvement within PA.
Area of responsibility
• Develop and implement supplier strategy, source plans and agreements
• Negotiations in PA
• Calculating quantities and placing orders according to needs in ERP system
• Invoice deviations
• Follow up and report KPI's
• Secure that price changes are informed into company according to established routine.
• Represent the company in sector associations etc. regarding product and purchase issues.
• Secure Quality according to company requirements
• New Products, initial ordering and follow up
And Customer responsbility - internally and externally - for Sales, Brand development, Quality, Production, Warehouse function, Suppliers and Sector associations.
Experience
• Some years appropriate job experience
• University diploma or equal
• Fluent in English
Based on your skills and your ambitions Adecco gives you the ability to work on interesting assignments in attractive companies, to services that may never come out on the open market.
As a consultant you are working at Adecco and working on various assignments that match your skills.
Please contact Helena Åhs on 031 725 45 38 if you have any questions of the assignment.
You will find the job ad at: http://www.adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=1052321

Publiceringsdatum
2010-08-17

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Adecco, Office & HR, Göteborg

Adress
Adecco, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-725 45 00

Jobbnummer
711496

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco, Office & HR, Göteborg: