Projektsamordnare EU-området - statlig myndighet
Perido Skills AB / Företagsekonomjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla företagsekonomjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Perido Skills söker en projektsamordnare för EU-finansierade projekt och program, till den administrativa enheten på en statlig myndighet i centrala Stockholm.
Arbetsuppgifterna består bl av:
Att ge administrativt stöd och rådgivning vid projektansökan samt vid genomförande av EU-finansierade projekt och program. Att vara väl informerad och hålla sig uppdaterad på de vanligaste EU-finansieringsprogrammen. Att ansvara för administrativ samordning vad gäller löpande projekt. Att ansvara för utveckling av projektadministration. Att vara kontaktpunkt mot kommissionen vad gäller EUs regler, policies och riktlinjer för projekt och att ta fram informationsmaterial.
Publiceringsdatum2008-01-15Kravprofil för detta jobb• Civilekonomexamen eller Statsvetarexamen
• Tidigare erfarenhet av administration kring projekt,gärna EU-finansierade projekt
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska
• Svenskt medborgarskap krävs och registerkontroll utförs.
Du som söker denna tjänst måste ge ditt medgivande till och genomgå slagning i polisens belastningsregister utan anmärkning.
Du har en god administrativ förmåga och har en mycket god förmåga att uttrycka dig väl i både tal och skrift.
Anställningstyp/arbetstiderHeltid. T o m 08-03-31, möjlighet till förlängning. Tillträde snarast i jan. -08.
ErsättningFast månadslön.
Så ansöker duDin ansökan vill vi ha snarast möjligt då urvalet kommer att ske löpande.
Ange följande referens när du ansöker: 2840GR i Subject: / Ämne:
Vi tar emot ansökan via epost:
rekrytering@perido.seFöretagPerido Skills AB
Kungsgatan 37
11156 STOCKHOLM
Mer information på
http://www.perido.se Jobbnummer 98768
Observera att sista ansökningsdag har passerat.