Projektledare/kommunikatör till globalt företag
Sifferverket AB / Chefsjobb / Lund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla chefsjobb i Lund,
Lomma,
Staffanstorp,
Burlöv,
Kävlinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sifferverket AB i Lund,
Malmö,
Helsingborg,
Borås,
Göteborg eller i
hela Sverige Vi söker en erfaren projektledare/kommunikatör för ett tidsbegränsat heltidsuppdrag. Erfarenhet från teknisk industri är mycket meriterande.
Företaget driver ett stort internt projekt med inriktning på ökad produktkvalitet och bättre återkoppling av kundkommentarer till serviceenheterna. Nu vill man förstärka projektet med en projektledare/kommunikatör för att bättre internt få gehör och genomslag för genomförda förbättringar.
Du är en driven projektledare som är organiserad, strukturerad och kan planera. Du kan dessutom både i tal och skrift kommunicera din plan och förankra den i projektgruppen och övriga delar av företaget. Du har lätt att uttrycka dig och har styrkan att inte fastna i detaljer utan se helheten.
Språkkunskaper: Koncernspråket är engelska och all kommunikation sker på engelska.
Tidsbegränsat uppdrag: 6 månader (beroende på hur projektet utvecklar sig kan uppdraget förlängas någon eller några månader).
Placeringsort: Malmö ? Lund området.
Tillträde: Omgående.
Ansvarig konsult: Mats Cavalli-Björkman
Publiceringsdatum2011-10-11Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
6 månader.
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsök om tjänsten här: Ansökan sker via företagets webbplats.
Ange följande referens när du ansöker: Projektledare/kommunikatör
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktMats Cavalli-Bjorkman, Regionchef, 0705-36 56 56 (Direktnummer),
mats.cavalli.bjorkman@sifferverket.seFöretagSifferVerket AB
AdressSifferVerket AB
Gustav Adolfs Torg 47
21139 MALMÖ
KontorsadressGustav Adolfs Torg 47
MALMÖ
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0707-182021
E-postadress:
mats.cavalli-bjorkman@sifferverket.se Jobbnummer 1051027
Observera att sista ansökningsdag har passerat.