Projektledare för kund- och leveransprojekt

Randstad AB Västerås / Logistikjobb / Surahammar
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla logistikjobb i Surahammar, Hallstahammar, Västerås, Köping, Sala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB Västerås i Surahammar, Hallstahammar, Västerås, Köping, Sala eller i hela Sverige

Redo för drömjobbet? Få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt. 
Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du trivas som konsult på Randstad.
Marknadsavdelningen behöver förstärkning!
Dina arbetsuppgifter 
Kundens leveranskontrakt är långa och omfattande. Varje projekt är unikt och innefattar specifika kundönskemål. Projekten är komplexa - inte minst vad avser ingående produkter, leveranser, teknisk dokumentation, administration samt bevakning i projekten.
Vi söker en flexibel, noggrann och ansvarstagande person som trivs att arbeta med omväxlande arbetsuppgifter med många kontaktytor både externt mot kunder/samarbetspartner och internt med kollegor inom försäljning, kvalitet och produktion.
•            Ansvara för projekt från överlämnande till leverans
•            Kontakt med kund, tredjepartsinspektörer, speditörer
•            Administration och framtagande av projektdokumentation
•            Framtagande av slutdokumentation av teknisk karaktär i projekten
•            Hålla sig informerad beträffande produktionen för projektet samt övervaka att projektet följer fastställda planer
•            Upprätta och övervaka övergripande tidplaner för projekten
•            Assistera försäljningschefen gällande försäljning och offerering
•            Planering och genomförande av marknadsaktiviteter samt tillsammans med PR-byrån ta fram marknadsföringsmaterial.
Dina Bakgrund och egenskaper
Det är önskvärt att du har högskoleutbildning inom ekonomi/teknik eller likvärdigt. Önskvärt är också erfarenhet av arbete med inneförsäljning/kundkontakter samt projektledning och projektadministration, gärna inom den tillverkande industrin. En mycket god förmåga att uttrycka sig i tal och skrift på svenska och engelska är ett krav.
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Maria Thornadtsson-Norgren  på tel 021-4702420 eller 070-4317424
Vi ser fram emot din ansökan!

Publiceringsdatum
2011-10-14

Arbetstider och omfattning
Dagtid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-10-28
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Maria Thornadtsson-Norgren, +46 021-4702420, +46 070-4317424

Företag
Randstad AB Västerås

Adress
Randstad AB Västerås
Stora gatan 44a
72212 Västerås

Jobbnummer
1055193

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB Västerås

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB Västerås: