Projektledare, Digital utbildning

Personalavdelningen / Speciallärarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla speciallärarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Personalavdelningen i Stockholm, Uppsala, Göteborg, Landskrona eller i hela Sverige

Max är Sveriges äldsta hamburgerkedja. Sedan starten 1968 har 114 restauranger öppnats, varav tre i Norge, en i Danmark, en i Al Ain, fyra i Abu Dhabi och fem i Dubai. Max vision är att bli världens bästa hamburgerkedja. Vägen dit är att vara ett företag som gör gott. Det gäller hamburgarna som ständigt vinner smaktester, men lika mycket det samhälle där företaget verkar. Menyn har både nyckelhålsmärkta måltider och GI-burgare. Hela verksamheten, från bondens gård till gästens bord, klimatkompenseras till +100 % genom trädplantering i Afrika och all mat är märkt efter hur mycket koldioxid den släpper ut. Hållbarhetsarbetet handlar även om att ta till vara på mänskliga resurser, och Max arbetar aktivt med att öka mångfalden bland sina anställda genom att systematiskt rekrytera personer med olika typer av funktionsnedsättningar. Max har cirka 3 500 anställda och en omsättning på drygt 2 000 MKR under 2014. www.max.se .

Max Hamburgerrestauranger söker nu en projektledare till vår Personal- och utbildningsavdelning som kommer ansvara för att ta fram interaktiva utbildningar.

I rollen som Projektledare kommer du tillsammans med dina kollegor på Max Academy ansvara för kompetensutveckling av personalen på Max restauranger. Genom kompetensutveckling skapar du förutsättningar för "Service i världsklass" till våra gäster ute på våra restauranger.

Du ansvarar för utveckling och förvaltning av vårt LMS, utveckling och produktion av webbaserade utbildningar samt koordinering och planering av utbildningar. Du kommer dessutom att utveckla och säkerställa den administrativa strukturen inom Max Academy samt driva skolans kommunikation gentemot interna och externa kontakter. Utöver detta kommer du få anpassa våra utbildningar till nya länder genom exempelvis språkanpassning.

Vi söker dig som har erfarenhet från liknande arbete och projektledning. Du är van att producera digitala utbildningar och har erfarenhet från klassrumsundervisning är meriterande. Vi ser att du har affärsförståelse samt en god pedagogisk och administrativ förmåga. Utöver detta är det meriterande om du har erfarenhet från servicebranschen samt kan jobba i Articulate Storyline och/eller liknande programvaror. Har du erfarenhet från att arbeta i internationella organisationer är det ett plus.

Du behärskar minst svenska och engelska i tal och skrift, fler språk är önskvärt. Som person är du initiativtagande, lösningsorienterad, noggrann och kommunikativ. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Vi erbjuder en spännande roll där du blir en länk mellan våra kontor och restauranger i Sverige och utomlands. Vi sitter i trevliga lokaler på Banérgatan, Östermalm.

Vi gör urval löpande så inkom med din ansökan så snart som möjligt, men senast den 4 mars. 

Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.

Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Snarast Provanställning t.o.m. 2016-09-01

Publiceringsdatum
2016-02-11

Ersättning
Individuell

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-02-29
Ange följande referens när du ansöker: 2016/71
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Cajsa Larsson 070-618 71 03

Företag
Personalavdelningen

Adress
Personalavdelningen
Banérgatan 16, 5 tr
11223 Stockholm

Kontorsadress
Banérgatan 16, 5 tr

Jobbnummer
2665679

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Personalavdelningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Personalavdelningen: