Projektkoordinator till Sesols Entreprenadsavdelning!
Sesol AB / Administratörsjobb / Jönköping
2024-06-24
Visa alla administratörsjobb i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sesol AB i Jönköping,
Vaggeryd,
Nässjö,
Falköping,
Gislaved eller i
hela Sverige Nu söker vi en Projektkoordinatortill Sesols Entreprenadavdelning. Brinner du för projekt och är redo att ta dig an en ny utmaning? Skicka in din ansökan redan idag.
Din framtida utmaning
Entreprenadavdelningenfortsätter att växa och vi söker därför efter fler kollegor.I dagsläget består entreprenadteametutav två projektkoordinatorer som arbetar nära sex projektledare och tre projektörer. Tillsammans arbetar teamet med våra större solcells- och laddboxprojekt.
Som projektkoordinator på entreprenadavdelningenansvarar du för att koordinera och samordna det administrativa arbetet för en välfungerande projekteringsprocess och kundresa. Detta innebär att du tar ett stort ägandeskap i att kontrollera och säkerställa information och uppgifter i kundresan, samt agerar som en viktig kommunikationslänk internt mellan avdelningar. Det är koordinatorn som ihop med projektledaren äger och ansvarar för projekthanteringen även ut mot kund, vilket innefattar att delge information, förbereda inför nästa steg samt uppföljning under hela processen. Några av de dagliga arbetsuppgifterna är attkontrollera avtal, orderläggning, leveransuppföljning och sammanställning.
Vem är vår perfekta matchning?Vi söker dig som trivs med att organisera och planera ditt arbete på ett effektivt sätt. Du tar ägandeskap för dina uppgifter och ser till att de slutförs på bästa möjliga sätt. Vi tror att du har god kommunikationsförmåga då du kommer att ha både muntlig och skriftlig dialog, både med våra kunder och dina kollegor.
Vi värdesätter god samarbetsförmåga, du trivs med att arbeta i team och är redo att stötta dina kollegor för att nå gemensamma mål. Vi ser att du är en kreativ och nytänkande person som kan bidra med nya idéer och perspektiv till vårt arbete.
Då vi befinner oss i en föränderlig bransch är det viktigt att vara flexibel och förändringsbenägen. Du anpassar dig snabbt till nya situationer och tar dig an förändringar med en positiv inställning. Att vara öppen för utveckling och kunna hantera olika arbetsuppgifter är avgörande för att lyckas i denna roll.
Vi vill att du har erfarenhet från administrativa uppgifter alternativt utbildning inom administration.
erfarenhet från kundservice/kundkontakt.
minst gymnasieexamen.
god datorvana.
du har goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift.
tidigare erfarenhet av att arbeta med projektkoordinering på Sesol.
Det är extra bra om du även harerfarenhet av entreprenadsprojekt.
Detta gör livet trevligt hos oss Goda förmåner och arbetsvillkor
Interna tävlingar
Du ingår i ett välkomnande och familjärt team
Bra att veta om anställningenLön:Fast lönPlacering: JönköpingTillträde: Enligt överenskommelseAnställningsvillkor: Vikariat
Vi förstår att du vill söka jobbet direkt, men detta är också braatt veta!
Ansökan tas endast emot här på vår karriärsida. Har du några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontakten finner du nedan. Sista ansökningsdag är fredagen den10/11 och ansökningar kommer därefter att hanteras.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-12-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Sesol AB (org.nr 559087-1355)
Arbetsplats Sesol
Jobbnummer 8765851