Projektkoordinator
Montico HR Partner AB / Kulturjobb / Norrköping
2022-12-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Projektkoordinator" (publicerad 2023-01-24) ⬅️
Visa alla kulturjobb i Norrköping,
Söderköping,
Finspång,
Linköping,
Katrineholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Montico HR Partner AB i Norrköping,
Söderköping,
Finspång,
Linköping,
Katrineholm eller i
hela Sverige *
Idola Solkraft AB är ett snabbväxande bolag med verksamhet inom solenergi. Affärsidén är att det ska vara enkelt att skaffa solceller. Man tar ansvar för att hjälpa kunden hela vägen från idé till genomförande och långt därefter. Fokus ligger på kvalité, miljö och säkerhet. Till kontoret i Norrköping söker man nu en projektkoordinator med tillträde snarast möjligt.
Publiceringsdatum2022-12-05Om tjänstenI rollen som projektkoordinator har du en nyckelroll i företagets alla projekt. I jobbet ingår det att du har kontakt med en mängd olika aktörer, både slutkunder och beställare. Dessa kan vara allt från stora företag till privatpersoner. Du hjälper företaget med koordinering av inkommande uppgifter från projekten samt stödjer de montörer som är "ute på fältet". Du har daglig kontakt med dem och stödjer dem med koordinering av deras arbete. Du är även en del av slutrapporteringen av projekten, där du granskar montörernas återrapporter innan de sedan skickas till beställaren.
Detta är ett uppdrag som inhyrd konsult via Montico i sex månader med syftet att anställningen därefter övergår i en tillsvidareanställning hos Idola Solkraft AB.
Dina arbetsuppgifterArbetet består av en hel del koordinering via telefonsamtal och mail. Det ingår en stor del administration som en naturlig del av arbetsdagen. Förutom att genomföra daglig återrapportering i projekten så löser du uppkomna ärenden som kan inkomma på kort varsel.
Exempel på arbetsuppgifter är:
• lägga upp order
• färdiganmäla arbeten till elnätsbolag
• samla in dokument, checklistor m.m.
• bedöma bilder från montörer/elektriker
• återrapportera projekt till beställare
• administration i ett antal affärssystem
• ta emot inkommande samtal och mail
• lösa uppkomna ärenden
Vi söker dig som
Har erfarenhet av administrativ arbete och även har en god datorvana. Du kommunicerar obehindrat både på svenska och engelska.
Som person är du en problemlösare med ett eget inre driv och är inte rädd för att ta egna initiativ. Dessutom är du serviceinriktad, ansvarstagande och har mycket god förståelse för andras behov för att kunna ge bästa möjliga kundbemötande. Du är stresstålig och trivs med att ha mycket olika arbetsuppgifter på gång parallellt utan att störas av att bli avbruten.
Känner du igen dig ser vi fram emot att få din ansökan!
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-01-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "8398".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Montico Hr Partner AB (org.nr 556580-6741),
http://www.montico.se/ Arbetsplats Montico HR Partner AB
Kontakt Robert Landén
robert.landen@montico.se +46 140 59 90 20 Jobbnummer 7229692
Observera att sista ansökningsdag har passerat.