Projektansvarig, extra-arbete
Amga AB / Butikssäljarjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Amga AB i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Danderyd,
Täby,
Sundbyberg eller i
hela Sverige AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på personal, rekrytering och affärsutveckling.
Denna tjänst är inom ramen för vår verksamhet inom personaluthyrning dit vi nu söker dig som söker ett extrajobb.
Publiceringsdatum2015-03-11Dina arbetsuppgifterPå detta uppdrag kommer du att ansvara för kundinbokningar inom vård och omsorg till rådgivning/konsultation, tester och bedömningar där kontakten sker med befintliga och varma kunder. Du har ansvaret för att optimera företagets inflöde av kunder med ett strukturerat och effektivt arbetssätt. Arbetet innefattar viss administration.
Bakgrund
Du har idag annan huvudsaklig sysselsättning men vill arbeta två - fyra gånger i veckan. Antingen som kompletterande arbete eller som arbete under t ex studietid. Du besitter väl utvecklade kommunikativa färdigheter och uttrycker dig mycket väl i både tal och skrift.
Du är målmedveten och vill påverka kvalitén och resultatet i detta projekt i en dynamisk och hjälpsam miljö.
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Välkommen med din ansökan idag med CV och personligt brev till
work@amga.seVid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta
Alexander Magnusson 070-511 65 70
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Deltid
Omfattning varierande enl överenskommelse
ErsättningFast och rörlig lön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
alexander.magnusson@amga.seFöretagAmga AB
AdressAmga AB
Box 1029
17121 Solna
KontorsadressSvetsarvägen 8
Solna
Visa på karta
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-551 118 71
E-postadress:
info@amga.se Jobbnummer 2200714
Observera att sista ansökningsdag har passerat.