Projektanställd administratör
Avonova Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avonova Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Huddinge,
Botkyrka eller i
hela Sverige Avonova Hälsa Stockholm söker projektanställd
Administratör med möjlighet till anställning till vår mottagning på Kungsholmen
Avonova är ett modernt och nytänkande kunskapsföretag inom företagshälsa.
Tillsammans med våra kunder, inom såväl privata som offentliga verksamheter, vill vi stärka och utveckla våra kunders medarbetare, ledare och organisationer för långsiktig framgång och lönsamhet. Avonova erbjuder ett komplett utbud av tjänster inom hälsa, arbetsmiljö, rehabilitering samt ledarskaps- och organisations-utveckling. Avonova bildades 1993 och har verksamheter i hela landet.
Läs mer om Avonova på
www.avonova.seVi söker en administratör till vår enhet på Kungsholmen. På mottagningen arbetar vi i team. Mottagningen har 16 medarbetare och du kommer ingå i ett stabilt team med flera kollegor. Vi sitter i trevliga lokaler vid Kronobergsparken på Kungsholmen i Stockholm.
Anställning är 50-75% av heltid under tiden september-december 2013 med möjlighet till fast anställning efter avtalad tid.
Ditt uppdrag
Som administratör kommer du att vara företagets ansikte både utåt och inåt. Du kommer ha en viktig nyckelroll för företagets professionalism, servicenivå och trivsel. I rollen kommer du att ge support till våra kunder, besökare och medarbetare. Du kommer att ansvara för olika administrativa sysslor. Du kommer bland annat att arbeta med kundsupport, ta emot inkommande samtal och ha hand om den allmänna ordningen på kontoret. I arbetet ingår även arbetsuppgifter såsom receptionsarbete, telefonservice, statistikrapporter, arbete i powerpoint och excel samt mycket kundkontakter. Kan du systemet Asynja så är detta en merit. Du tycker om att ge personlig service och du har ett trevligt bemötande mot såväl kunder, anställda och andra besökare
Publiceringsdatum2013-08-14BakgrundVi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och att du kan göra ett bra jobb. Minimum ett års erfarenhet. Du behöver goda kunskaper i officeprogrammet, du behöver ha ett intresse och kunskap om it-lösningar och god datorvana. Egenskaper som vi gärna ser är att du är strukturerad, noggrann, och ordningsam, arbeta effektivt och vara kundorienterad. Erfarenhet från medicinsk dokumentation är meriterande. Den personliga lämpligheten väger tyngre än erfarenhet. Svar med foto, cv och en beskrivning av dig.
Varmt välkommen med din ansökan per mail. Vi tar inte emot förfrågningar per telefon.
Ansökan med CV skickar du via mail så snart som möjligt, dock senast 2013-08-31 till:
Annika Bång, Affärsenhetschef,
annika.bang@avonova.seArbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Deltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-08-31
Ansökan kan skickas till e-postadress:
annika.bang@avonova.seFöretagAVONOVA SVERIGE AB
AdressAVONOVA SVERIGE AB
FABRIKSGATAN 4
53130 LIDKÖPING
KontorsadressFABRIKSGATAN 4
LIDKÖPING
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 0510-488457
Faxnummer: 0510-488459
E-postadress:
britt.wilhelmsson@avonova.se Jobbnummer 1625311
Observera att sista ansökningsdag har passerat.