Projektadministratör till statligt verk i centrala Stockholm

Arena Personal Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om tjänsten
För kunds räkning söker vi nu en projektadministratör för ett längre konsultuppdrag hos större offentlig verksamhet i centrala Stockholm. Uppdraget är på heltid under kontorstid med start omgående och pågår fram till 2019-06-30. Goda möjligheter till förlängning eller överrekrytering finns för rätt person.

I din roll som projektadministratör kommer du att stödja projektledaren och övriga i projektgruppen med fokus på administrativa uppgifter kring ekonomihantering och personalplanering. Du förväntas exempelvis administrera fakturor och leveransrapporter och får därför gärna ha arbetat med ekonomisystem tidigare. Det är även önskvärt om du är van vid ekonomiska termer samt förstår upplägget kring projekt för att lättare klara av arbetsuppgifterna. Självklart tillkommer övriga administrativa uppgifter i rollen.

Din profil
Vi tror att du som söker är i början av din karriär inom projektarbete och har arbetat som administratör i minst ett år. Vidare har du goda kunskaper i Office-paketet, framförallt Excel och för dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska.

Som person är du självgående, driven och tar för dig i ditt arbete. Du är strukturerad och tycker om att arbeta administrativt. För att passa in i verksamheten bör du som person vara öppen, prestigelös och redo att rycka in och hjälpa till där det behövs. Vidare är du social, serviceinriktad och vet vikten av att vara en ambassadör för Arena Personal.

OBS! Till denna tjänst söker vi dig som kan starta omgående.

Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!

Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.


Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Publiceringsdatum
2018-09-11

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-09-15
Ange följande referens när du ansöker: 6130
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Louisa Björklund louisa.bjorklund@arenapersonal.com 0734205513

Företag
Arena Personal Sverige AB

Adress
Arena Personal Sverige AB
Fleminggatan 7
10425 Stockholm

Kontorsadress
Fleminggatan 7

Jobbnummer
4340789

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Sverige AB: