Projektadministratör till internationellt företag

Magna AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Magna AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Arbetsbeskrivning
Är du en god administratör, en van datoranvändare och gillar projekt i olika omfattningar? Då är detta ett arbete för dig.

Dina arbetsuppgifter kommer att vara till största del administration, du kommer att administrera projekt som inkommit internt från övriga delar av företaget. Det kan vara allt från ombokningar i större volymer, prisjusteringar, uppstarter av nya anläggningar och brevutskick. Det förekommer även kundkontakt med exempelvis uppdragsgivare och intern personal via mail, telefon och även personliga möten, men administration är det primära. Du kommer att få en gedigen introduktion där praktik blandas med teori.

Du kommer att ingå i ett affärsstödsteam bestående av 11 personer där kundstöd och affärsstöd samarbetar med varandra och utgör Kundservice, placerat i härliga lokaler i Globenområdet.

Arbetstider: 07.45-16.30 eller 08.45-17.30.
Omfattning: Heltid, tillsvidare.
Tillsättning: Omgående.
Anställningsform: Du kommer att vara anställd av oss på Magna och arbeta som konsult hos Q-Park.


Kundföretaget
Q-Park är ett oberoende internationellt parkeringsföretag med starka marknadspositioner i ett flertal europeiska länder. Q-Park erbjuder parkeringslösningar av hög kvalitet, i attraktiva lägen. Med 800 000 parkeringsplatser är Q-Park ett av Europas största parkeringsföretag. Q-Park satsar på kvalitet i alla led och har en tydlig profil, ett solitt resultat, vänlig personal samt en stark finansiell bas.

Din profil
För att passa in i denna roll ser vi att du är en van datoranvändare samt har en god tangentbordsvana, du bör även ha ett bra "helikopter-seende". Som person är du social, noggrann, engagerad och nyfiken samtidigt som du är flexibel. Du gillar att arbeta i team likväl som självständigt. Du har erfarenhet av administration eller liknade uppgifter. Vidare behärskar du svenska och engelska i såväl tal som skrift.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Sandra Erdös på tel. 08-501 685 18 alternativt sandra.erdos@magna.se


Vårt företag
Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.

Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-03-06

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-01
Ange följande referens när du ansöker: 7334
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sandra Erdös sandra.erdos@magna.se 08-501 685 18

Företag
Magna AB

Adress
Magna AB
Industrigatan 4A
11246 Stockholm

Kontorsadress
Industrigatan 4A

Jobbnummer
3356084

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Magna AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Magna AB: