Projektadministratör sökes till vår kund i göteborg
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Vi söker nu en resurskonsult som projektadministratör till Avdelning Västlänken, ditt uppdrag blir främst att stödja projekt Haga i alla förekommande arbetsuppgifter så att de genomförs och dokumenteras. Arbete i övriga projekt inom avdelningen Västlänken kan dock förekomma (Centralen, Kvarnberget, Korsvägen, BEST, projekt Olskroken, Lärje och Pilekrogen).
Publiceringsdatum2023-09-27Om tjänstenProjektadministratörens övergripande uppgifter är att tillsammans med ytterligare en projektadministratör biträda och stödja projektledaren i att hantera hela projektets administrativa verksamhet.
Vanligt förekommande arbetsuppgifter:
• Hantera fakturor (bokföring) i systemet CDI
• Planera och boka konferenser, aktiviteter och program
• Stödja i diarieföring och arkivering
• Säkerställa att administrativa rutiner i ledningssystemet följs samt bidra till att utveckla den administrativa hanteringen i projekten
• Administrera och skriva minnesanteckningar/protokoll vid projektets möten
• Koordinera behörighetsansökningar till vår kunds system/program
• Hantera bemyndiganderedovisning i systemet BMR
• Följa upp avtal inför att optioner utlöses i Proceedo
• Kontorsansvarig, beställningar till kontoret
• Hantera och koordinera upprättande av SUA avtal, registerkontroller samt anmälan till säkerhetsutbildning
Det kan även förekomma andra arbetsuppgifter.
Om dig
Vi söker dig som är ordningsam och strukturerad i ditt arbetssätt med ett öga för detaljer. Vi ser gärna att du är lösningsorienterad och flexibel i ditt arbetssätt. Det är också positivt om du har förmågan att vara kreativ i att finna lösningar och se nya möjligheter. Vidare ser vi att du har en mycket god kommunikativ förmåga och har lätt för att jobba i team liksom självständigt.
Kvalifikationer• Mycket god kunskap i engelska
• Minst 5 års erfarenhet av att ha arbetat som projektadminstratör/projektingenjör
• Minst två års erfarenhet av att upprätta minnesanteckningar/protokoll
• Minst ett års erfarenhet av att lära ut och implementera administrativa rutiner
• Har erfarenhet från arbete i dokumenthanteringssystemen SharePoint (eller motsvarande)
• Högskoleutbildning inom stadsförvaltning alternativt likvärdig utbildning och erfarenhet.
Tjänsten är en konsultanställning på heltid fram till och med 31 december 2023. Arbetet avser dagtid mellan kl.8-17 (alternativt 7-16). Kunden tillhandahåller en dator samt en arbetsplats på berört platskontor i Göteborg. Samtliga kvalifikationer måste uppnås för att jag ska gå vidare i rekryteringsprocessen.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Enna Dedagic via
enna.dedagic@adecco.seHar du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
info@adecco.seVälkommen med din ansökan!
Sökord
Administratör, Administrator, Kontorist, Koordinator, Coordinator, projekt, Göteborg, Adecco
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-10-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-43241".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Kontakt Rekryteringsassistent
Linnea Johansson
Jobbnummer 8145805
Observera att sista ansökningsdag har passerat.