Projekt och utvecklingscontroller till försäkringsbolag
Xtra personal / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Xtra personal i Stockholm,
Solna,
Sollentuna,
Tyresö,
Södertälje eller i
hela Sverige Xtra personal
Publiceringsdatum2011-09-12Om företagetFör Xtra Offices konsult- och rekryteringsverksamhet söker vi en projket och utvecklingscontroller.
Xtra Office bemannar och rekryterar tjänster inom Ekonomi, Administration och Service.
Om företagetFöretaget är ett av Sveriges största försäkringsbolag och deras behov sträcker sig under sex till tolv månader.
ArbetsuppgifterDina arbetsuppgifter kommer att innefatta driva och medverka vid upprättandet och granskningen ( + kommentar och rekommendation) av beslutsunderlag (Business Case) inklusive framtagande/uppdatering av mallar för Business Case, analys och prognosarbete, stötta utvecklingsprocessen i nära samarbete med affärsområdeschefer/affärsutvecklare/portföljansvarig, koordinera och administrera nya och pågående aktiviteter inom utvecklingsprocessen. Din målsättning är att kunden har en maximal effekthemtagning och avkastning av projekt- och förvaltningsregister samt att kunden även har förutsättningar att mäta och följa upp projekt- och förvaltningsregister.
ProfilVi söker dig som har arbetat som business controller eller investerings controller i en tidigare tjänst. Du har även mycket goda kunkaper i MS Office samt goda kunskaper i Cognos och att bygga rapporter. Vi tror att du även har erfarenhet från förändringsarbete samt tidigare ledarerfarenhet i någon form. Det är också mediterande om du tidigare har jobbat på ett större bolag inom bank, finans eller försäkring.
Som person är du organiserad och strukturerad med en god förmåga att utföra dina arbetsuppgifter självständigt. Du har ett analytsikt förhållningssätt och förmåga att se helheten. God förmåga att fatta beslut och att kunna uttrycka dig muntligt och skriftligt.
Som konsult hos Xtra blir vi din arbetsgivare och du får tillgång till uppdrag hos våra kunder. För många uppdrag som går genom oss finns det även möjlighet att bli anställd direkt hos vårt kundföretag. Vidare får du en personlig konsultchef på Xtra Office och självklart är Xtra ett auktoriserat bemanningsföretag genom Almega. Vi ger bra anställningsvillkor.
Vi samarbetar även med underkonsulter.
Tjänsten kommer att tillsättas omgående med start i mitten av oktober. Sista ansökningsdagen är torsdag den 15:e september, så sänd din ansökan till oss snarast möjligt!
Välkommen att besöka vår hemsida
www.xtra.seSå ansöker duSista dag att ansöka är 2011-09-16
Ange följande referens när du ansöker: 653
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktAlexander Adolfsson, 0721-775229
FöretagXtra personal
AdressXtra personal
Lindholmspiren 9
41756 Göteborg
Jobbnummer 1027197
Observera att sista ansökningsdag har passerat.