Project Administrator CRM
Resurs Bank / Inköpar- och marknadsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Resurs Bank i Helsingborg,
Höganäs,
Malmö,
Borås,
Göteborg eller i
hela Sverige Resurskoncernen är ett av Nordens mest snabbväxande företag inom bank och försäkring. Vi är ett företag i ständig utveckling, med fokus på innovation och enkla, flexibla lösningar till både företag och privatkunder i Norden. Genom Resurs Bank och yA Bank erbjuder vi säljfinans- och betallösningar, privatlån och kreditkort. Dessutom erbjuder vi ovanligt okrångliga försäkringar genom Solid Försäkring.
Vill du vara med på vår resa?
Vi rekryterar smarta, drivna människor som får stort ansvar och frihet, för vi tror att det är så de bästa idéerna kommer fram. Vi är stolta över Resurs-andan som kännetecknas av samarbete, öppenhet och kundfokus. Med tydliga värderingar som grund vågar vi testa nya vägar som leder till ännu bättre tjänster för våra kunder. Det ska vara kul och utvecklande att komma till jobbet!
Är du en operativ administratör som har lätt för att lära dig hur ett program fungerar och hur detaljerna påverkar resultatet? Har du ett intresse av att sätta upp processflöden för att vi ska kunna skicka ut rätt information/erbjudande till rätt kund, vid rätt tillfälle?
Då kan vi erbjuda dig en spännande roll som Project Administrator CRM.
Vad kommer du att arbeta med?
I rollen som Project Administrator CRM kommer du att utifrån vårt Market Automation-system Eloqua arbeta med att stötta CRM-teamets aktiviteter att kontinuerligt utveckla och förbättra kundresan genom olika faser i kundlivscykeln.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar att med utgångspunkt i Eloqua proaktivt arbeta med att optimera och effektivisera befintliga kommunikationsflöden, såväl som att skapa och bygga upp nya kundresor i systemet. Du ansvarar också för att koordinera och följa upp kampanjer samt utveckla mallar och moduler i systemet.
Arbetet omfattar också andra förekommande uppgifter, t ex att via QlikView ta fram statistik, följa KPI'er och göra urval, samt verifiera uppgifter mot vårt kontosystem Bank2010.
Tjänsten avser en projektanställning på 12 månader.
Vem är du?
Vi söker dig som har minst ett års dokumenterad erfarenhet av marknadskoordinering och/eller administration. Det är meriterande om du har arbetat att självständigt sätta upp flöden i ett Säljstöds- och/eller CRM-system.
Du har ett tekniskt intresse och trivs i en föränderlig miljö där du på ett effektivt sätt kombinerar utförande och initiativtagande.
Du är strukturerad, noggrann och en kreativ problemlösare som har förmåga att se sammanhang och förstå teoretiska flöden. Det är av stor vikt att du har vana att arbeta självständigt och att snabbt växla fokus mellan arbetsuppgifter.
Vi erbjuder dig
Att utvecklas inom kundvård och merförsäljning i en expansiv verksamhet.
Bli en del av teamet som arbetar med CRM, där varje medarbetare har en nyckelroll i arbetet med att utveckla Resurs Banks kundrelationer.
Möjligheter till personlig utveckling och yrkesmässig karriär.
Vi värdesätter!
Här värdesätts ditt engagemang, din personliga inställning och dina värderingar. Våra värderingar: Driven, Open, Innovative, Trustworthy genomsyrar både dig som anställd och våra affärer. Känner du igen dig i våra värderingar? Läs mer om dem på
www.resursjobs.com.Ansök idag!
Intervjuer och urval sker löpande, tjänsten kan därför komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Om du har frågor angående tjänsten kontakta Pernilla Klein,
pernilla.klein@resurs.se.
Om Resurs-koncernen
Resurs Holding är noterat på Nasdaq Stockholm och verkar genom dotterbolagen Resurs Bank, yA Bank och Solid Försäkring. Resurs-koncernen har mer än 700 anställda och verksamhet i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Huvudkontoret finns sedan starten 1977 i Helsingborg. Vi hjälper våra företagskunder med säljdrivande betal- och lojalitetslösningar till både butik och e-handel. Till våra privatkunder erbjuder vi privatlån, kreditkort och nischade försäkringsprodukter. Genom åren har vi vunnit flera utmärkelser för våra produkter och tjänster.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2017-09-22ErsättningIndividuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-10-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagResurs Bank
AdressResurs Bank
Box 22209
25467 Helsingborg
KontorsadressBox 22209
Jobbnummer 3713420
Observera att sista ansökningsdag har passerat.