Produktadministratör

PSPartner / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos PSPartner i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Bagaren och Kocken startades 2005 av familjen Kihlberg som saknade en butik med spännande produkter för kök och hem. Bagaren och Kocken startades som en renodlad webbutik men öppnade 2007 en butik i Göteborg som snabbt blev en succé.

Idag är Bagaren och Kocken Sveriges ledande internetbutik fö köksredskap och design för köket och omsätter ca 130 msek med siktet inställt på fortsatt stark tillväxt i Norge och Danmark. Tyngdpunkten i Bagaren och Kockens sortiment ligger på köksprodukter, men de utökar och förändrar ständigt sortimentet med bra och roliga produkter. De har för tredje året i rad vunnit Pricerunners prestigefyllda pris som årets e-handlare inom kökstillbehör.

Mer information om företaget hittar du på www.bagarenochkocken.se

Bagaren & Kocken fortsätter att växa och vi söker dig som vill vara en viktig del i att utveckla vår e-handel. Som ledande inom kundservice är det otroligt viktigt att kvalitén fortsätter hålla en hög standard. Vi söker dig med ett genuint intresse för våra produkter och som vill bidra till att utveckla vårt digitala kunderbjudande.



Publiceringsdatum
2017-06-12

Dina arbetsuppgifter
I rollen som produktadministratör arbetar du med informationen rörande vårt produktsortiment. Du kommer att arbeta med säljande produkttexter med fokus på kvalité och inspiration, samt kategorisera produkter i vårt produkthanteringssystem. Arbetet innebär att du på ett strukturerat sätt administrerar och uppdaterar produktinformationen för nya och befintliga produkter, liksom övrig information så som prislistor, etc.



Kvalifikationer
Vi söker dig som har en vidareutbildning inom inköp, sälj eller liknande. Vi ser gärna att du har viss erfarenhet av en liknande roll som produktadministratör eller webbadministratör. Har du erfarenhet från e-handel eller köksprodukter sedan tidigare är det mycket meriterande. Du ska ha god datorvana och hantera datorprogram så som Excel mycket väl. Du har mycket god förmåga att uttrycka dig i skrift, både på svenska och på engelska. Behärskar du andra nordiska språk är det meriterande.

Som person är du noggrann och har förmåga att organisera och prioritera ditt arbete. Du har ett analytiskt sinne, är affärsdriven och besitter ett strategiskt tänk. Du trivs med att ha en koordinerande roll i ett högt arbetstempo och i en snabbföränderlig miljö. Vidare är du social, öppen, flexibel och trivs att arbeta i ett team. Vi ser gärna att du vill fortsätta att utvecklas i din roll hos oss.



Tjänsten

Tjänsten är en tillsvidaretjänst på heltid, start omgående.



Så ansöker du
Rekryteringen handhas av rekryteringsföretaget PS Partner. För att söka tjänsten, registrera din CV tillsammans med ett personligt brev på www.pspartner.se. För frågor, kontakta rekryteringskonsult Sara Pettersson på antingen +46723142474 eller sara.pettersson@pspartner.se

Intervjuer sker löpande vilket gör att vi gärna tar emot din ansökan snarast möjligt!

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
PSPartner

Adress
PSPartner
Första Långgatan 18
41328 GÖTEBORG

Kontorsadress
Första Långgatan 18

Jobbnummer
3551484

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från PSPartner

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos PSPartner: