Produkt- och lojalitetsansvarig Hallon konsument
hallon / Logistikjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla logistikjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos hallon i Stockholm Hallon är systeroperatör till mobiloperatören Tre och startade i maj 2013. Vi är en snabbväxande, digital operatör och vår affärsidé bygger på enkelhet; det ska vara enkelt att vara kund hos oss. Vi har ingen bindningstid, ingen uppsägningstid, inga fakturor och alltid fast pris. Under 2018 kommer vi på Hallon och Tre att byta lokaler till ett helt nybyggt hus bredvid Globen i södra Stockholm där alla vi på Hallon och Tre ges bättre möjligheter att mötas, samverka och interagera. Varmt välkommen.
Just nu söker vi på hallon en Produkt- och lojalitetsansvarig och för rätt person erbjuder vi en unik möjlighet att vara med på fantastisk resa, driven av entreprenörsanda, utmanartänk och hårt arbete. Ta chansen och bli del av en ung och snabb organisation med en "can do"-attityd.
Din nya roll
Som Produkt- och Lojalitetsansvarig konsument på hallon spelar du en kritisk roll i hallons fortsatta tillväxtresa. För konsumentaffären äger, definierar och exekverar du vår produkt-roadmap samt ansvarar för kundbasens lönsamhet och utveckling. Du ingår i hallons ledningsgrupp och rapporterar till CCO hallon.
För konsumentaffären ansvarar du för:
• Utveckling, prissättning och paketering av våra abonnemang, kontantkort och erbjudanden
• Utveckling och ansvar för andra hallonprodukter och tjänster, så som t.ex. betallösningar och Mina sidor
• Ägandeskap av och genomförandeansvar för produkt-roadmap
• Kundbasens lönsamhet och utveckling
• Analys och rapportering av försäljning och kundbas
• Teknisk kravställning mot IT-organisation
• Tillsammans med övriga kollegor driva hela hallons affär framåt och säkra fortsatt tillväxt
Vem tror vi att du är?
Vi ser gärna att du har arbetslivserfarenhet inom produktutveckling och/eller marknadsföring, gärna inom liknande tjänster/områden. Erfarenhet och bakgrund från digitala tjänster är starkt meriterande. Du har grundläggande teknisk förståelse, stor analytisk förmåga och ett kreativt mindset. Vi tror att du haft en betydande ansvarsroll inom kommersiell verksamhet sedan tidigare och utbildningsmässigt har du akademisk examen.
Som person är du engagerad, driven, resultatfokuserad och van att ta egna initiativ. Du har erfarenhet av att driva frågeställningar framåt i både projekt- och linjeform, vilket ställer krav på naturliga ledaregenskaper. Vidare har du förmågan att kombinera strategiskt tänk med en "kavla-upp-ärmarna-attityd", samt en mycket god kommunikativ förmåga. Analytisk och strukturerad beskriver bra ditt arbetssätt, samt att du på ett balanserat sätt kombinerar kreativitet med detaljfokus. En ödmjuk inställning och en god samarbetsförmåga är viktiga egenskaper att besitta, då du kommer att ha ett nära samarbete med olika delar av organisationen.
Vi kommer intervjua kandidater löpande och hoppas tillsätta tjänsten så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan! Vid frågor, kontakta Anne-Louise Wirén, CCO hallon,
anne-louise.wiren@hallon.seVaraktighet, arbetstid
• -
Publiceringsdatum2018-01-26ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-02-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretaghallon
Adresshallon
Lindhagensgatan 98
10425 Stockhplm
KontorsadressLindhagensgatan 98
Jobbnummer 3927615
Observera att sista ansökningsdag har passerat.