Proaktiv Administratör

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige

Tycker du om administrativa arbetsuppgifter? Är du självgående och strukturerad i ditt arbetssätt? Just nu söker vi på Adecco erfarna administratörer till framtida uppdrag!

Publiceringsdatum
2023-05-04

Om tjänsten
Detta är en proaktiv annons i syfte att hitta lämpliga kandidater till framtida uppdrag inom administration för tjänster inom Helsingborg med omnejd. Som administratör hos någon av våra kunder kan arbetsuppgifterna variera men i stort arbetar du med insamling av information, handläggning av ärenden i system, dokumenthantering och övergripande koordinering inom arbetsgruppen. Du ansvarar för hela ärendehanteringsprocessen av information och dokumentation samt överlämnar och/eller delegerar det vidare vid behov. Arbetet är förlagt på dagtid och du arbetar i en kontorsmiljö.

I din roll som Administratör kan ansvarsområdet innefatta:
• Planering och uppföljning
• Koordinering
• Interna såväl externa kontaktrelationer
• Hantering av allmän administration
• Inköp

Om dig
Du som söker trivs i en administrativ roll med mycket eget ansvar. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av administrativt arbete, ärendehantering och/eller kundtjänst. Som person uppskattar du att planera och organisera ditt arbete. Du kan prioritera arbetet på ett effektivt sätt och håller dig till tidsramar. Du är noggrann och säkerställer att inget faller mellan stolarna. Som administratör är det även viktigt att du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och driver ditt arbete självständigt framåt. Därtill har du lätt för att samarbeta och ta kontakt med andra.

Viktigt för tjänsten är:
• Strukturerat arbetssätt
• Förmåga att samverka med både externa kunder och intern personal
• Serviceminded och självgående
• God dator- och systemvana, gärna erfarenhet av ERP
• Goda engelska, både i tal och skrift

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Urval sker löpande. I ansökan får du gärna tydliggöra vilken typ av administrativt arbete som intresserar dig samt om du har erfarenhet av administration inom ett visst område (till exempel teknisk administration, ekonomisk administration etc.).

Om Adecco
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Caroline Ödahl via caroline.odahl@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!



Sökord
Administratör, Administration, Koordinator, Inköp, ERP-system, Helsingborg, Åstorp, Bjuv, Nyvång, Gunnarstorp, Adecco

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-06-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-41722".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Jobbnummer
7735971

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: