PP Pension söker privatrådgivare inom pensionsförsäkring
Capega AB / Bankjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla bankjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Capega AB i Stockholm,
Solna,
Botkyrka,
Borlänge eller i
hela Sverige Om PP Pension
PP Pension grundades 1882 som Svenska Publicisternas understödsförening av Publicistklubben med syfte att förvalta medlemmarnas pensionskapital. Vi är en tjänste-pensionsförening som endast finns till för företag och deras anställda i medie- och informationsbranschen. Vi delar varken ut vinster till aktieägare eller några provisioner eller bonusar. Vinsten går i stället tillbaka till våra sparare i form av låga avgifter, rabatterade fonder och personlig rådgivning.
Som bolag är vi inne i ett mycket spännande utvecklings- och förändringsarbete. Våra fina och trivsamma lokaler ligger i centrala Stockholm. PP Pension värnar om en god arbetsmiljö och vi strävar efter att skapa en bra balans mellan privatliv och arbetsliv, totalt är vi drygt 30 medarbetare.
Rollen
Som privatrådgivare har du ett eget ansvar att genomföra väldokumenterade individrådgivningar - alltid med kundernas bästa för ögonen. Du ger även support till våra företagsrådgivare och Key Account Managers med planering och genomförande av olika affärsupplägg.
Du kommer att samarbeta nära alla i teamet liksom med kollegor inom administrationsgruppen.
Publiceringsdatum2023-03-28Dina arbetsuppgifterDu har en stark vilja att göra skillnad och inser vikten av att ge bästa tänkbara service. Det är centralt att du har en god samarbetsförmåga, besitter ett lugn, är tillmötesgående och vet vad som krävs för att skapa och bygga goda relationer. Du kommunicerar enkelt och tydligt, är en god lyssnare och har förmåga att se varje situations behov.
Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter genom att i planera, organisera samt prioritera och underhåller kontinuerligt dina specialistkunskaper.
ProfilDu besitter gedigen erfarenhet av privatrådgivning inom tjänstepension och har InsureSec eller motsvarande utbildning.
För båda tjänsterna gäller godkänd utbildning från universitet eller högskola, alternativt motsvarande som du erhållit på annat sätt. Rollen kräver välutvecklad presentationsteknik såväl muntligt som skriftligt. Du hanterar MS Office, i synnerhet Excel, och du behärskar svenska och engelska väl i både tal och skrift. Erfarenhet av serviceinriktat och/eller affärsdrivande arbete är meriterande, men inte ett krav.
Så ansöker duI denna rekrytering samarbetar PP Pension med Capega och Margaretha Palmbäck. Ansök direkt då urval och intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot några ansökningar via mail, utan du söker enkelt med ditt CV via vår hemsida.
Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Margaretha Palmbäck på
margaretha.palmback@capega.se eller 072-985 86 51. Välkommen med din ansökan!
Om Capega
Capega är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med kontor i centrala Stockholm. Vi är specialiserade på interimslösningar och rekrytering inom ekonomi, fastighet, bank, finans & försäkring. Som helhetsleverantör hjälper vi er att tillsätta tjänster på alla nivåer med rätt kompetens. Läs mer om oss på
www.capega.se (
http://www.capega.se/) och ta en första kontakt.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-09-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Capega AB (org.nr 559163-0016)
Arbetsplats Capega
Kontakt Margaretha Palmbäck
margaretha.palmback@capega.se 072-9858651 Jobbnummer 7596528
Observera att sista ansökningsdag har passerat.