Positiv Sales & Customer Servicemedarbetare
SW / Butikssäljarjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Mölndal,
Göteborg,
Partille,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos SW i Mölndal,
Göteborg,
Partille,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Witre Manutan är det kompletta företaget inom arbetsplatsutrustning för industri, lager och kontor. Här hittar kunderna allt de behöver för att utrusta sin arbetsplats. Med marknadens bredaste utbud från ledande tillverkare och medarbetare som kan sin sak och brinner för att hjälpa till är vi den enda leverantör man behöver för att skapa bra arbetsmiljö och fungerande dagar på jobbet. Witre Manutan finns i hela Norden och ingår i den europeiska koncernen Manutan, med fler än 200 000 produkter i sortimentet.
Är du en serviceinriktad person och van användare av affärssystem? Vill du göra en skillnad på jobbet, varje dag? Vågar du sticka ut och vara annorlunda? Om så är fallet, kanske du är Witres nya medarbetare inom Sales & Customer Service?
Tjänstebeskrivning
Du kommer i din tjänst att arbeta med att ta emot order via system, e-mail och e-proc. I din roll som Sales & Customer Service arbetar du i ett trevligt och utvecklande team där stor vikt läggs på samarbete och att motivera varandra. Du kommer att hantera kontakten med beställande kunder och vårda relationen till dessa. Vidare innebär tjänsten att följa upp frågor, hantera synpunkter, ta emot orders samt kundservicearbete. Då du kommer att kommunicera och arbeta både mot interna avdelningar och mot företagets kunder kommer din serviceförmåga komma väl till användning. Du kommer att arbeta i vårt affärssystem Navision.
Lämplig bakgrund
För att lyckas i rollen har du erfarenhet ifrån att arbeta med datorn som redskap och har tidigare erfarenhet ifrån liknande arbetsuppgifter. Du är en van användare av Officepaketet, främst Excel och har du vana av Navision är det meriterande. Du behärskar såväl svenska som engelska i både tal och skrift.
Som person är du flexibel, effektiv och gillar utmaningar. Du är en engagerad person som trivs i en bred tjänst med ett högt tempo och hög teamkänsla. Vidare är du kommunikativ, proaktiv och har en god strukturförmåga. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Övrig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SW. Tjänsten är med omgående start och beräknas pågå i 6 månader. För rätt person finns goda möjligheter till förlängning eller anställning hos kund. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Frida Johansson 031-333 54 81.
Konsult hos SW
Som konsult hos SW är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. SW är kollektivavtalsanslutna och erbjuder förmåner som exempelvis friskvårdsbidrag och rabatt på gymkort. Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Våra konsultchefer arbetar i nära samarbete med dig och coachar dig i din fortsatta karriär.
SW är ett nischat bolag, specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet inom tjänstemannasektorn. Vårt engagemang definieras av kreativitet, nyfikenhet och ett mänskligt fokus. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi/finans, kundservice, kontor/administration, HR, försäljning/marknad, IT och teknik.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2017-06-05Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-06-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFrida Johansson Telefonnummer: 031-333 54 81 Mob: 0766-47 16 51
FöretagSW
AdressSW
Kungsgatan 48 A
41115 Göteborg
KontorsadressKungsgatan 48 A, Göteborg
Jobbnummer 3538933
Observera att sista ansökningsdag har passerat.