Planeringsledare
Casa Berget Ekonomisk Förening / Försäljningsjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla försäljningsjobb i Mölndal,
Göteborg,
Partille,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Casa Berget Ekonomisk Förening i Mölndal,
Göteborg eller i
hela Sverige Vi söker dig som vill ha ett utvecklande och spännande arbete som Planeringsledare till Casa Berget
CASA Berget ett personalkooperativt socialt företag som bedriver hemtjänst, ledsagning och RUT-tjänser med ett engagemang utöver det vanliga. Vi är i en spännande och utvecklande period i företagets korta historia.
Idag har Casa Berget avtal med Mölndal Stad med kontor nära centrum och spårvagn i Mölndal.
Idag har föreningen ca 45 anställda och söker nu en Planeringsledare till i vårt kontor i Mölndal som blir en nyckelperson i organisationen.
Du är noggrann och vill vara med och ge Casa Bergets kunder en modern och flexibel hemtjänst.
Arbetsuppgifter/ansvarsområde
Ditt största ansvar som Planeringsledare är att planera scheman och handleda personalen i deras dagliga arbete. Du kommer även delta i det praktiska arbetet med våra kunder, d v s omvårdnad och service vid akut behov.
Du har nära kontakt med kommunen och kunder för att upprätta genomförandeplaner och uppföljning av våra tjänster.
Detta innebär att du kan tolka och planera utifrån biståndsbeslut. Du kunna hitta lösningar och tycka att det är roligt. Du ska samordna kundernas vardag på ett strukturerat sätt.
Arbetet är förlagt till dagtid. Du börjar din arbetsdag 07.00 och det är du som säkrar att dagen får en bra start för alla våra kunder och medarbetare.
Körkort är ett krav eftersom vi behöver hjälpa personalen på fältet vid behov och göra hembesök.
Du ingår i ledarstaben och arbetar i samråd med kollegor.
Vi erbjuder dig möjligheter till att påverka ditt eget arbete liksom din egen och företagets utveckling.
Publiceringsdatum2016-10-24KvalifikationerVi ser gärna att du har
• relevant högskoleutbildning
• erfarenhet av schemaläggning/bemanning och samordning inom vård/omsorg
• erfarenhet av att leda, delegera, instruera och handleda personal
• vana vid att administrera och dokumentera inom vård och omsorg
• kunskap om olika IT verktyg som exempelvis Procapita samt mycket god datorvana inom Officepaketet (Excel ,Word) är ett krav.
• vana att skriva genomförandeplan enligt IBIC
• erfarenhet och kunskap om geriatrik, demens, vård och omsorg
• god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift.
"Vård och omsorg skall grundas på en humanistisk människosyn, som innebär att alla människor är unika och har lika värde."
För mer information rörande tjänsten och rekryteringsprocessen ring eller maila: Erika Lörinczy, Verksamhetsledare, 0766-272862
erika.lorinczy@casasverige.com eller Eva Svensson, Bitr. Verksamhetsledare 0702-283047
eva.svensson@casasverige.comKontaktperson för detta jobbErika Lörinczy 0766-272862
erika.lorinczy@casasverige.comEva Svensson, 0702283047
eva.svensson@casasverige.comAnsökan via e-post
erikalorinczy.ansokan@casasverige.comÖvrigt om ansökan
Sista ansökningsdag 30 december, intervjuer och rekryteringen sker löpande. Välkommen med din ansökan till:
erikalorinczy.ansokan@casasverige.comKörkortskravB
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
TillträdeEnligt överenskommelse
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
ErsättningFast månadslön
Heltid , Provanställning 6 månader som kan övergå till fast anställning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-12-30
Ansökan till
erikalorinczy.ansokan@casasverige.comAnsökan kan skickas till e-postadress:
erikalorinczy.ansokan@casasverige.comKontaktEva Svensson, 0702-28 30 47
eva.svensson@casasverige.comErika Lörinczy 0766-27 28 62
erika.lorinczy@casasverige.comFöretagCasa Berget Ekonomisk Förening
AdressCasa Berget Ekonomisk Förening
43131 MÖLNDAL
KontorsadressSödra Holtermansgatan 2
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 031-272920
Jobbnummer 3121824
Observera att sista ansökningsdag har passerat.