Philips söker managementassistent
Hero AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Philips
Philips har sitt huvudsäte i Nederländerna och är ett diversifierat företag inom hälsa och välbefinnande med fokus på att förbättra människors liv med hjälp av innovationer vid rätt tidpunkt. Philips är världsledande inom hälsovård, konsumentprodukter och belysning och integrerar teknik och design i människocentrerade lösningar som baseras på grundläggande kundinsikter och varumärkeslöftet om ?sense and simplicity?. Philips består av tre affärsområden; Lighting, Consumer Lifestyle och Healthcare. Country organisationen inom Norden levererar service inom finans/redovisning, HR, kommunikation och IT till alla tre affärsområden. Läs gärna mer om Philips på
www.philips.se.Publiceringsdatum2013-08-19Om tjänstenPhilips söker nu en självgående management assistent till Philips Consumer Lifestyle. Du kommer huvudsakligen arbeta administrativt med fokus på att understödja chefer och stötta den dagliga verksamheten. Detta innebär att du kommer ta del av olika projekt och rapportera till ansvarig chef.
Arbetsområden:
• Ta ansvar för mötesstrukturer, bokningar och administration kring sammanträden på avdelningen
• Hålla i olika agendor, agera ?mötessekreterare? och föra protokoll
• Boka in resor och hålla reda på all administration kring dessa
• Koordinera och assistera olika avdelningar och chefer kring administrativa uppgifter
• Planera och konferenser och övriga event
Möjligheter
På Philips blir du en del av en resultatorienterad och dynamisk organisation med engagerade och drivna medarbetare. Din insats gör skillnad och värderas därefter och du kommer att få möjligheter till både professionell samt personlig utveckling.
KvalifikationerVi ser att du har erfarenhet från administrativa sysslor. Du kanske har jobbat som administratör, VD-assistent, projektassistent eller liknande tidigare. God systemvana och kunskaper i MSOffice. Krav är mycket goda kunskaper i engelska i både tal och skrift. Det är meriterande om du tidigare arbetat i en internationell miljö.
Dina personliga egenskaperFör att passa in hos Philips krävs det att du är driven, stresstålig och självgående, samtidigt som du är en lagspelare med god samarbetsförmåga. Du har god struktur, arbetar organiserat och levererar service. Du tar stort ansvar för din roll och har möjligheten att påverka dina arbetsuppgifter.
Arbetstider, omfattning och tillträde
Tjänsten är på deltid 50 % och under kontorstider, med tillträde på kort varsel, varpå urval och intervjuer sker kontinuerligt. Du kommer att vara anställd som konsult hos Hero och jobba på uppdrag för Philips. Uppdraget sträcker sig till slutet av mars 2014.
Sök jobbet, via länken nedan
Vi ser fram emot din ansökan!
Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företa
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Deltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duKlicka på denna länk för att göra din ansökanAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktNinwa Youssef, Konsultchef 08-400 25 860
rekrytering@hero.seFöretagHERO AB
AdressHERO AB
Liljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
11763 STOCKHOLM
KontorsadressLiljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
STOCKHOLM
Jobbnummer 1628647
Observera att sista ansökningsdag har passerat.