Personligassistent

Assistera Skandinavien AB / Vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb / Umeå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb i Umeå, Vännäs, Nordmaling, Vindeln, Robertsfors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Assistera Skandinavien AB i Umeå, Nordmaling, Åsele, Hudiksvall eller i hela Sverige

Vi söker i första hand du som är kvinna, rökfri och mellan 25 -35 år och som vill arbeta som personligassistent hos en man eller kvinna som är rullstolsburen.
Ingen särskild utbildning krävs, utan största vikt läggs vid personlig lämplighet, och din erfarenhet av livet, men självklart är det bra om du tidigare har arbetat med funktionshindrade.
Viktigast är att du är lyhörd, lugn och ansvarstagande, samt att du kan assistera brukaren i sin vardag. Annars de som alla andra ett hem med hushållsarbete disk och städning mm. Även arbete med brukarens personlig hygien, allmäna omsorg och träning/strechning etc ingår.
För vissa av tjänsterna finns möjlighet till omgående anställning. Ange även om du har körkort, eftersom det är en merit för en av tjänsterna.

Publiceringsdatum
2008-04-15

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid/Deltid
Arbetstid 75-100%, Timanställning tillsvidare med provanställning.

Ersättning
Fast lön
Fast timlön enligt kollektivavtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-05-15
Skriv ett personligt brev om varför just du skulle passa som en personlig assistent.
Ange följande referens när du ansöker: ASSIST08
Ansökan kan skickas till e-postadress: kontor@assisteraab.se

Företag
ASSISTERA SKANDINAVIEN AB

Adress
ASSISTERA SKANDINAVIEN AB
Måttgränd 74
90624 UMEÅ

Kontorsadress
Måttgränd 74
UMEÅ

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 090-186000
Faxnummer: 090-186016
E-postadress: kontor@assisteraab.se

Jobbnummer
192588

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Assistera Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Assistera Skandinavien AB: