Personliga assistenter

Härjedalens kommun, Härjedalens kommun Socialförvaltningen / Vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb / Härjedalen
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb i Härjedalen, Älvdalen, Orsa, Mora, Malung-Sälen eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Härjedalens kommun, Härjedalens kommun Socialförvaltningen i Härjedalen

Handikappomsorgen.

Publiceringsdatum
2010-02-15

Arbetsuppgifter
Som assistent arbetar du hos en kvinna bosatt i Sveg. Mer och närmare information lämnas i samband med ev. anställning.
Du kommer att jobba i den enskildes hem med varierande arbetsuppgifter som personlig omvårdnad, hushållsarbete, fritidsaktiviteter, allt för att ge en meningsfull tillvaro.
Arbetet innefattar också kontakten med familjen .

Kvalifikationer
Du som söker bör ha erfarenhet av liknande arbete och gärna undersköterskeutbildning.
Bra om du tidigare arbetat som personlig assistent.
Du måste vara flexibel, kunna ta initiativ och vara en empatisk person .
Vi sätter värde på att du har tålamod.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare, tillträde: Snarast.

Ersättning
Lön/Sysselsättningsgrad: Deltid cirka 55%. Lön enl. avtal.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-03-06
Kvälls- och helgtjänstgöring ingår.
Ansökan via vanlig postgång adresseras till:
Härjedalens Kommun, Socialförvaltningen, Medborgarhuset, 842 80 Sveg.
Ange följande referens när du ansöker: 10-70-03
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Barbro Källmark, 0680-16938

Facklig kontakt
Kommunal Z - Nancy Fridh, 0680 – 162 37

Företag
Härjedalens kommun, Härjedalens kommun Socialförvaltningen

Adress
Härjedalens kommun, Härjedalens kommun Socialförvaltningen
Medborgarhuset
84280 SVEG

Jobbnummer
587428

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Härjedalens kommun, Härjedalens kommun Socialförvaltningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Härjedalens kommun, Härjedalens kommun Socialförvaltningen: