Personlig assistent Vik/Örebro
Assistansbolaget I Sverige AB / Vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Assistansbolaget I Sverige AB i Örebro,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg,
Karlskoga eller i
hela Sverige Assistansbolaget i Sverige AB är ett assistansbolag där individen sätts i fokus. Vi ser både till den funktionshindrades och till den anställdes bästa intressen. För att arbeta hos oss krävs ansvarskänsla, medkänsla och respekt för andra människor. I gengäld erbjuder vi ett roligt och stimulerande arbete med bra arbetsklimat och mycket personlig kontakt. Vi tycker att det skall vara roligt att gå till jobbet.
Vi söker Dig som är lyhörd, social, självgående och har stark självkänsla. Vårderfarenhet/Utbildning är meriterande. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och anställningen sker i samråd med kunden. Lämplig ålder är 25 år och uppåt och vi ser gärna kvinnliga sökande. Du kommer att arbeta under ordinarie personals sjukdom och semestrar och du bör kunna komma med kort varsel. Arbetspassen är dygnspass med väntetid (jour) på natten.
Arbetet är förlagt både i och utanför hemmet, man är kundens förlängda arm och deltar i de aktiviteter kunden har.
Publiceringsdatum2013-11-07KörkortskravB
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Deltid
Timanställnig i enlighet med kollektivavtal mellan Vårdföretagarna och kommunal.
ErsättningFast lön
Timlön.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-11-22
Ange följande referens när du ansöker: Örebro
Ansökan kan skickas till e-postadress:
suzanne.afzelius@assistansbolaget.seFöretagASSISTANSBOLAGET I SVERIGE AB
AdressASSISTANSBOLAGET I SVERIGE AB
Box 1303
70113 ÖREBRO
KontorsadressAspholmsvägen 12A
ÖREBRO
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 019-6032295
Faxnummer: 019-6032299
E-postadress:
suzanne.afzelius@assistansbolaget.se Jobbnummer 1697408
Observera att sista ansökningsdag har passerat.