Personlig assistent
Hand i Hand / Vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb / Kristianstad
2012-02-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Personlig assistent" (publicerad 2012-11-02) ⬅️
Visa alla vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb i Kristianstad,
Bromölla,
Sölvesborg,
Hässleholm,
Östra Göinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hand i Hand i Kristianstad,
Hässleholm,
Lund,
Ystad,
Skurup eller i
hela Sverige Hej!
Jag är en rullstolsbunden kvinna som bor utanför Kristianstad, och jag söker dig som är intresserad av att arbeta som personlig assistent.
Arbetet innebär att hjälpa till med den dagliga personliga omvårdnaden samt att utföra de dagliga sysslorna i mitt hem.
Jag ser gärna att du som söker har körkort, samt att du är rökfri, empatisk och noggrann. Att du är ärlig är en självklarhet för mig.
Utbildning och erfarenhet är inget krav, det viktiga är att personkemin stämmer.
Jag kommer att höra av mig till sökande som blir aktuella för intervju.
Tjänsten är på ca 75% dagtid, du kommer att arbeta vardagar och ca två helger i månaden.
Jag söker även vikarier som kan arbeta vid ordinarie assistenters frånvaro.
Kooperativet Hand i Hand är ett brukarkooperativ som bildades 1995, med assistansberättigade i Skåne och södra Småland. Kooperativet Hand i Hand fungerar som arbetsgivare åt medlemmarnas personliga assistenter.
Publiceringsdatum2012-02-13KörkortskravB
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Deltid
ErsättningFast lön
Ob tillägg för helg tillkommer
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-03-31
Ange följande referens när du ansöker: Kristianstad 2012
Ansökan kan skickas till e-postadress:
anna.samevik@handihand.seKontaktAnna Samevik, 0430-21032 (Telefon),
anna.samevik@handihand.seFöretagHand i Hand
AdressHand i Hand
Idévägen 10
31296 Laholm
KontorsadressIdévägen 10
Laholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0430-21032
Faxnummer: 0451-20815
E-postadress:
anna.samevik@handihand.se Jobbnummer 1155934
Observera att sista ansökningsdag har passerat.