Personalsekreterare
Varbergs kommun, Hemvårdsavdelningen / Administratörsjobb / Varberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Varberg,
Falkenberg,
Kungsbacka,
Halmstad,
Mölndal eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Varbergs kommun, Hemvårdsavdelningen i Varberg Var du än bor i Varberg finns havet, bokskogen, staden och kulturen inom räckhåll.
Varberg har en fin stadskärna, goda kommunikationer och en intressant historia.
I Varbergs kommun bor ca 56 000 människor och befolkningen ökar ständigt.
Företag och människor har upptäckt fördelarna med Varberg och söker sig till en kommun med hög livskvalitet.
Tjänsten är placerad på stöd- och processenheten inom Socialförvaltningen. På enheten arbetar idag 16 personer.
Publiceringsdatum2009-02-27ArbetsuppgifterSom personalsekreterare är du förvaltningens konsultativa stöd till verksamhetens ca 50 chefer i frågor inom rehabiliteringsområdet te.x vidta anpassningsåtgärder, genomföra rehabiliterings- och omplaceringsutredningar. Detta innebär bl.a nära samarbete med kommunens företagshälsovård, försäkringskassa och arbetsförmedling.
KvalifikationerHögskoleutbildning med PA-inriktning.
Erfarenhet av kvalificerat arbete inom rehabiliteringsområdet.
Goda arbetsrättsliga kunskaper.
Goda datakunskaper.
Du har också god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift.
Vi vill att du som person har ett konsultativt förhållningssätt, analytisk förmåga samt lätt för att samarbeta och bygga goda relationer. Du behöver vara självständig, drivande och samtidigt lyhörd för chefers och kollegers synpunkter.
Arbetstider och omfattningTidsbegränsad, tillträde: Snarast
ErsättningLön/Sysselsättningsgrad: 100%
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-03-13
Anställningen gäller under ett år.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktIng-Marie Abrahamsson, 0340-887 82
Facklig kontaktSKTF, exp., 0340-887 26
FöretagVarbergs kommun, Hemvårdsavdelningen
AdressVarbergs kommun, Hemvårdsavdelningen
43280 Varberg
Jobbnummer 408885
Observera att sista ansökningsdag har passerat.